Re: concor

Data: 2006-07-18 14:35:03
Temat: Re: concor
Od: "ruchomymost" <r...@w...pl>

mirella20 wrote:
> mam arytmię, dodatkowe skurcze, cisnienie w normie 120/80, a lekarz zapisał
> mi lek concor. Dowiedziałam sie ,że to lek na nadciśnienie. Czy ktoś może mi
> to wytłumaczyć, w jaki sposob on ma wyleczyc moją arytmię?

bisoprolol należy do grupy tzw. betablokerów, blokuje wybiórczo
komórki odpowiedzialne za powstawanie impulsów w sercu, jest to
bardzo typowe leczenie arytmii. Betablokery stosuje się równie
często w leczeniu nadciśnienia. Nie masz się czego obawiać,
bierzesz typowy lek na arytmię. Jaką dawkę bierzesz ?? ile razy
dziennie ?? jak często masz skurcze dodatkowe ?? czy ekg
zarejestrowało te skurcze ??