concor

1. Data: 2006-07-14 18:52:18

Temat: concor
Od: " mirella20" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam arytmię, dodatkowe skurcze, cisnienie w normie 120/80, a lekarz zapisał
mi lek concor. Dowiedziałam sie ,że to lek na nadciśnienie. Czy ktoś może mi
to wytłumaczyć, w jaki sposob on ma wyleczyc moją arytmię?

2. Data: 2006-07-17 13:18:28

Temat: Re: concor
Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> mam arytmię, dodatkowe skurcze, cisnienie w normie 120/80, a lekarz zapisał
> mi lek concor. Dowiedziałam sie ,że to lek na nadciśnienie. Czy ktoś może mi
> to wytłumaczyć, w jaki sposob on ma wyleczyc moją arytmię?

masz uzasadnione watpliwosci i tylko rozmowa z lekarzem który ci go
zapisał pozwoli je wyjasnic (a jak nie chce rozwamiac to od razu szukaj
innego i tamtego omijaj z daleka)

3. Data: 2006-07-17 13:20:44

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

masz uzasadnione watpliwosci i tylko rozmowa z lekarzem który ci go
zapisał pozwoli je wyjasnic (a jak nie chce rozwamiac to od razu szukaj

ps. a jak juz zazywasz to nie odstawiaj nagle
"Uwagi: Lek należy odstawiać stopniowo. Nagłe przerwanie stosowania
bisoprololu może spowodować groźne dla życia zaburzenia rytmu serca lub
niedokrwienie mięśnia sercowego."

4. Data: 2006-07-18 14:35:03

Od: "ruchomymost" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirella20 wrote:
> mam arytmię, dodatkowe skurcze, cisnienie w normie 120/80, a lekarz zapisał
> mi lek concor. Dowiedziałam sie ,że to lek na nadciśnienie. Czy ktoś może mi
> to wytłumaczyć, w jaki sposob on ma wyleczyc moją arytmię?

bisoprolol należy do grupy tzw. betablokerów, blokuje wybiórczo
komórki odpowiedzialne za powstawanie impulsów w sercu, jest to
bardzo typowe leczenie arytmii. Betablokery stosuje się równie
często w leczeniu nadciśnienia. Nie masz się czego obawiać,
bierzesz typowy lek na arytmię. Jaką dawkę bierzesz ?? ile razy
dziennie ?? jak często masz skurcze dodatkowe ?? czy ekg
zarejestrowało te skurcze ??

5. Data: 2006-07-18 20:00:36

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cyklista" <1...@a...net.pl111> napisał w wiadomości
:
: masz uzasadnione watpliwosci i tylko rozmowa z lekarzem który ci go
: zapisał pozwoli je wyjasnic

nie tak !!!!!!
masz nieuzasadnione wątpliwości - lek stosowany jest zarówno w nadciśnieniu
jak i niektórych typach arytmii
co do rozmowy z lekarzem to jak wskazana , przynajmniej aby się uspokoić i
omówić ewentualne działania uboczne.

Marek

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0629-0, 2006-07-18
Przetestowano na: 06-07-18 22:00:39

6. Data: 2006-07-19 12:36:20

Od: " Mirella20" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ruchomymost <r...@w...pl> napisał(a):

> isa=B3
> o=B6 mo=BFe mi
>
> bisoprolol nale=BFy do grupy tzw. betabloker=F3w, blokuje wybi=F3rczo
> kom=F3rki odpowiedzialne za powstawanie impuls=F3w w sercu, jest to
> bardzo typowe leczenie arytmii. Betablokery stosuje si=EA r=F3wnie
> cz=EAsto w leczeniu nadci=B6nienia. Nie masz si=EA czego obawia=E6,
> bierzesz typowy lek na arytmi=EA. Jak=B1 dawk=EA bierzesz ?? ile razy
> dziennie ?? jak cz=EAsto masz skurcze dodatkowe ?? czy ekg
> zarejestrowa=B3o te skurcze ??,

Badanie Holterem wykryło skurcze dodatkowe, odczuwane przeze mnie w sposób
bardzo nieprzyjemny kilka razy dziennie, bardzo się ich boję, od 2 tygodni
biorę concor 5, ale dzielę na pól po 2,5. .Od kilku dni czuję się słabo,
zawsze miałam ciśnienie w normie 120/80, a teraz często 100/60. Czy ten lek
brany pezez osobę, która nie ma nadciśnienia nie rozreguluje mi wszystkiego.
Potem sie okaże że będę chorować jeszcze na nadciśnienie,to są moje obawy, a
do lekarza mam wizytę dopiero w sierpniu.Acha lek biorę 1 raz po 2,5. Proszę
o odpowiedż, bo już nie wiem co otym wszystkim myśleć.

7. Data: 2006-07-19 14:15:59

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak i niektórych typach arytmii
> co do rozmowy z lekarzem to jak wskazana , przynajmniej aby się uspokoić i

i własnie dlatego ze jest stosowany w nadcisnieniu ja bym go nie zalecał
u osób z niskim cisnieniem, dlatego watpliwosci sa uzasadnione

8. Data: 2006-07-19 16:34:38

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

: i własnie dlatego ze jest stosowany w nadcisnieniu ja bym go nie zalecał

Tak TY..

Marek

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0629-0, 2006-07-18
Przetestowano na: 06-07-19 18:34:39

9. Data: 2006-07-19 16:50:22

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Mirella20" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
: ruchomymost <r...@w...pl> napisał(a):
[...]

Witam
Concor cor ma też niższe dawki. Jest to lek długo działający i
prawdopodobnie teraz po tych dwu tygodniach wysycilaś lub przesyciłaś się
lekiem.
Kontroluj tętno --nie powinno być niższe niż 50/min.
Lek przyjmuj raz dziennie, może dawka 2,5 mg będzie odpowiednia a może
jeszcze mniejsza ?.
Pomyśl tez o leczniczym działaniu potasu , magnezu .
Pozostaje jeszcze sprawa indukowanych zaburzeniami rytmu zaburzeń łękowych.
Pomyśl o psychoterapii i / lub wizycie u psychiatry.
Marek

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0629-0, 2006-07-18
Przetestowano na: 06-07-19 18:50:24

10. Data: 2006-07-20 16:25:07

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "cyklista" <1...@a...net.pl111> napisał w wiadomości
>
> : i własnie dlatego ze jest stosowany w nadcisnieniu ja bym go nie zalecał
>
> Tak TY..
>
> Marek

a przy okazji się spytam jaką masz specjalizacje ze sie tak 100% pewnie
wypowiadasz o tym leku?

Loniten potrzebny!
gliatilin
Fastum + salicylany