kierownik jako umowa z firma?

1. Data: 2006-06-28 10:41:14

Temat: kierownik jako umowa z firma?
Od: "marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko?czy istnieje mozliwosc zatrudnienia kierownik apteki nie na
umowe o prace a jako jednoosbowej firmy swiadczacej uslugi prowadzenia
apteki w pelnym wymiarze godzin?jak na to zaparuje sie IF i czy ktos ma
jakies doswidczenia?

2. Data: 2006-06-28 17:01:16

Temat: Re: kierownik jako umowa z firma?
Od: "news.tpi.pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak ta forma zatrudnienia to kontrakt. Często stosowany w aptekach
sieciowych.

Darek

Użytkownik "marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> umowe o prace a jako jednoosbowej firmy swiadczacej uslugi prowadzenia
> apteki w pelnym wymiarze godzin?jak na to zaparuje sie IF i czy ktos ma

mak
Proszę pomóż mi!!!
Dlaczego Ketonal jest na receptę a Pyralginum już nie
KRAKÓW - mgr Farmacji
pracownicy do apteki - WOŁÓW dolnoślaskie, 40 km od Wrocławi