cos dla dzieci niejadkow

1. Data: 2000-09-07 04:56:37

Temat: cos dla dzieci niejadkow
Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Prosty przepis na French Toast czyli tost po francusku, dla mam ktorych
dzieci nie lubia jajek:

dwie kromki bialego chleba tostowego grubo pokrojonego ( najlepiej jak
kromka ma grubosc dwoch normalnych kromek );
dwa jajka
dwie lyzki stolowe mleka
pare kropel ekstraktu waniliowego
cukier puder
maslo do smazenia

Roztrzepac na duzym plaskim talerzu jajka z mlekiem i wanilia. Moczyc w nim
kromki chleba z obu stron az wszystko w nie wsiaknie. Smazyc na masle, na
niezbyt goracej patelni, na zloty kolor z obu stron. Posypac cukrem pudrem
najlepiej przez male sitko). Przekroic na pol po przekatnej . Ladnie ulozyc
4 trojkaty na talerzu. Mozna zamiast cukru pudru uzyc syropu, ale z pudrem
tosty wygladaja ladniej. Mozna tez tym karmic meza ( jak zasluzyl ).
Smacznego
F.

1. Data: 2000-09-07 17:28:43

Temat: Re: cos dla dzieci niejadkow
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uwielbialam - juz nawet nie jako dziecko - taki smazony chlebek w
jajeczku. Ale jak niedawno w Ready Steady Cook widzialam takie "cudo"
nazwane French Toast, to sie zdziwilam, ze przez tyle lat jadlam takie
"delikatesy"nie wiedzac o tym.
Pozdrawiam,
Danka

1. Data: 2000-09-08 09:41:49

Od: "Izabela Sowula" <i...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ready Steady Cook

czy w Anglii?

Iza

1. Data: 2000-09-08 11:32:11

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, to z BBC 2, ale ogladam z kablowki w NL. Super program, ostatnio prawie
plakalam ze smiechu, bo oprocz szybkiego i dobrego gotowania, prowadzacy
potrafi naprawde zabawic i publike, i szefow. Polecam.
Pozdrawiam,
Danka

"Izabela Sowula" <i...@l...net> schreef in bericht
> Ready Steady Cook