cos do zmywania woododpornego tuszu

1. Data: 2002-12-17 13:58:49

Temat: cos do zmywania woododpornego tuszu
Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję jakiegoś płynu, który będzie dobrze zmywał wodoodporny tusz.
Używam tego dwufazowego z Bielendy i jest bardzo dobry, ale niestety chyba
mam na niego uczulenie- mam po nim wysuszone powieki. Był tu kiedyś obszerny
wątek na ten temat, ale niestety nie moge go znaleźć :( Jakby ktoś mógł
podać link... ;)
Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2002-12-17 14:06:26

Temat: Re: cos do zmywania woododpornego tuszu
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
obszerny
> wątek na ten temat, ale niestety nie moge go znaleźć :( Jakby ktoś mógł

Nie znajde, ale oprocz Bielendy do przyjecia byl jeszcze L'oreal dwufazowy.
Ale zostawia tlusta warstewke. Cieniutka, ale jednak

Kaska

1. Data: 2002-12-17 14:35:32

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuję jakiegoś płynu, który będzie dobrze zmywał wodoodporny tusz.

proponuje L`oreal w zielonej buteleczce (nie pamietam nazwy) lub Nivea.
cari

1. Data: 2002-12-17 14:39:25

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
obszerny
> wątek na ten temat, ale niestety nie moge go znaleźć :( Jakby ktoś mógł
mnie najbardziej odpowiada nivea, bo nic nie "szczypie" jak czasami po
innych kosmetykach
Ilona

1. Data: 2002-12-17 15:31:03

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Silje " wrote:

> [...]
> Był tu kiedyś obszerny wątek na ten temat, ale niestety nie moge go
> znaleźć :( Jakby ktoś mógł podać link... ;)

Ives Rocher dwufazowy z wyciągiem z bławatka.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-17 17:29:41

Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cari" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> napisał w wiadomości
>
> proponuje L`oreal w zielonej buteleczce (nie pamietam nazwy) lub Nivea.

Ten z Nivei to taki niebieski? Miałam i w ogóle zmywa mojego tuszu :( Ja mam
dośc odporną buźkę, ten płyn Bielendy to pierwszy kosmetyk, który mnie
uczulił. A ten L'oreal to jak stoi cenowo? Bo mój porfel niestety ostatnio
trochę odchudzony jest.
Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2002-12-17 17:38:07

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ives Rocher dwufazowy z wyciągiem z bławatka.

Podpisuje sie obiema rekoma - probowalam kiedys super roznych, wiekszosc mnie
uczulala albo nienajlepiej zmywala. Dwufazowy YR jest swietny - super wydajny,
ladnie zmywa, nie pozostawia tlustego oka.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Sephora