coś dobrego i taniego

11. Data: 2006-10-20 13:05:27

Temat: Re: coś dobrego i taniego
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ehah12$qdq$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Mam "Europa Środkowa - ISO" i tego zamierzam sie trzymać.

"Europa Środkowa - ISO" i co dalej po ISO ?

12. Data: 2006-10-20 14:04:51

Temat: Re: coÂś dobrego i taniego
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Kolega prosząc "ustaw sobie kodowanie" nie miał na myśli tego co masz
> tam wyklikane, tylko to co faktycznie wysyłasz. Faktycznie wysyłasz
> posty w ogóle bez deklaracji kodowania, przez to ja np. muszę ręcznie
> zgadywać jak Ci odpowiadać (z jakiego kodowania na ludzkie).

Gdyby mój czytnik to jeszcze rozumiał... Ha...

DJD

13. Data: 2006-10-20 14:15:21

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Oct 2006 16:04:51 +0200, Waćpanna lub waćpan Dominik Jan
Domin, w wiadomości <news:ehakno$7io$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Gdyby mój czytnik to jeszcze rozumiał... Ha...

Proponuję zmianę czytnika.
40tude wymiata :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

14. Data: 2006-10-20 14:30:39

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:ehakno$7io$1@news.onet.pl, Dominik Jan Domin wrote:
> Gdyby mój czytnik to jeszcze rozumiał... Ha...

http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Hania
Beauty is in the behind of the beholder. [Pickles]

15. Data: 2006-10-20 14:46:04

Temat: Re: co? dobrego i taniego
Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin schrieb:

> Gdyby mój czytnik to jeszcze rozumiał... Ha...

a gdybyś ty zadeklarował kodowanie to już wogóle byłoby super

Waldek

16. Data: 2006-10-20 14:47:22

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Waldemar wrote:

> a gdybyś ty zadeklarował kodowanie to już wogóle byłoby super

Jakbyś nie walił bez żadnej sensownej przyczyny w unikodzie to też źle
by nie było. :)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

17. Data: 2006-10-20 15:04:34

Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@v...pl napisał(a):
> Poszukuję przepisu na udany wieczorek filmowe z dobrym i tanim
> jedzieniem. Czy zna ktoś jakiś pomysł??

tanie wino jest dobre bo jest dobre i tanie...
d.

18. Data: 2006-10-20 15:35:51

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:eham76$pi7$1@inews.gazeta.pl...

> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

THX.

Już winno działać. Problemem nie było ustawienie kodowania, tylko jakieś tam
MIME / UEEncode.

DJD

19. Data: 2006-10-20 15:37:48

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości

> a gdybyś ty zadeklarował kodowanie to już wogóle byłoby super

Bo zadeklarowane miałem, tylko format czegoś tam był UEENcode, a nie MIME.
Cokolwiek by to było, w tamytym ustawieniu drań nie wysyłał danych o
kodowaniu w świat.

DEJD

20. Data: 2006-10-20 16:24:32

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:ehaq28$n7t$1@news.onet.pl, Dominik Jan Domin wrote:

> THX.
>
> Już winno działać.

Potwierdzam, teraz masz zadeklarowany w nagłówku charset="iso-8859-2" :-)

Hania
Beauty is in the behind of the beholder. [Pickles]

Smakowita przekąska
sos francuski Basi Ignatiew
siema
ZYCZENIE