coś na przedawkowanie słońca?

1. Data: 2006-07-04 10:52:15

Temat: coś na przedawkowanie słońca?
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w ubiegłym roku był świetny kremik Irene balsam po przedawkowaniu słońca z
alatoniną i wit. E
nie mogę go teraz kupić? już nie produkują?
może polecicie coś innego albo powioecie gdzie taki kremik dostać?
anka

2. Data: 2006-07-04 16:19:22

Temat: Re: coś na przedawkowanie słońca?
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Anna LT napisał(a):
> [...]
> nie mogę go teraz kupić? już nie produkują?
> może polecicie coś innego albo powioecie gdzie taki kremik dostać?

hm ja mam Lirene ( o to chodzi? ) " ratunek po przedawkowaniu slonca",
kupiony w aptece za 18.40, efekty takie sobie.
Wczoraj siostra spalila sie na sloncu ( trudno sie dziwic, skoro byla na
dworzu od 10 rano do 18 wieczorem ). Pani w aptece polecila pianke w
sprayu, nazywa sie pantenol (bialy spray i pomaranczowy napis).
Kosztowala troche wiecej (ok. 28zl ) ale na swieze poparzenia jest ponoc
najlepsza. Rzeczywiscie, nawet siostry nic nie boli dzis.

pozdrawiam
Monia

--
"We make a living by what we get,
we make a life by what we give " (Sir Winston Churchill)

3. Data: 2006-07-04 16:29:24

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie mogę go teraz kupić? już nie produkują?
> może polecicie coś innego albo powioecie gdzie taki kremik dostać?

Pewnie, że Pantenol pomoaga :) sama witaminka A :)

4. Data: 2006-07-04 18:05:34

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <n...@s...net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
>>
> Pewnie, że Pantenol pomoaga :) sama witaminka A :)
>dzięki za radę
anka

5. Data: 2006-07-05 09:32:08

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> Pewnie, że Pantenol pomoaga :) sama witaminka A :)

a nie wit. B5 czasami?

Silne filtry UV
pękające naczynka
Stroje kąpielowe - pytanie
[wroc] Szmateks na pl. Legionów
sally hansen-preparat do rozjaśniania włosków na twarzy