coś na rozrywkę-troche OT:-)

1. Data: 2003-06-27 20:13:03

Temat: coś na rozrywkę-troche OT:-)
Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie dla ambitnych albo omnibusów;
zaznaczam, ze szukałam w 3 encyklopediach PWN, 2 słownikach wyrazów
obcych, w googlach, w onecie, i w necie wogóle i dalej nie wiem co to jest:
dzierżak,
kto mnie oświeci??

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

2. Data: 2003-06-27 21:31:42

Temat: Re: coś na rozrywkę-troche OT:-)
Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako tweety C...@p...pl, drżącą z emocji ręką skreśliła
te oto słowa:

> zaznaczam, ze szukałam w 3 encyklopediach PWN, 2 słownikach wyrazów
> obcych, w googlach, w onecie, i w necie wogóle i dalej nie wiem co to
> jest: dzierżak,
> kto mnie oświeci??

Kawałek cepa. To co trzymasz to dzierżak, to czym młócisz zboże to bijak!

Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

3. Data: 2003-06-27 21:38:24

Od: "Olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaznaczam, ze szukałam w 3 encyklopediach PWN, 2 słownikach wyrazów
> obcych, w googlach, w onecie, i w necie wogóle i dalej nie wiem co to

dzierżak - "dłuższa część cepów trzymana w ręku przy młóceniu,
cepisko". /Słownik języka polskiego", Warszawa 1978 PWN, t.1

4. Data: 2003-06-28 10:08:44

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olka napisał:

> dzierżak - "dłuższa część cepów trzymana w ręku przy młóceniu,
> cepisko". /Słownik języka polskiego", Warszawa 1978 PWN, t.1

dzięki, tylko czemu w nowszych encyklopediach nie ma?? cep wyszedł z
użycia czy jak?? ;-)

5. Data: 2003-06-28 16:59:03

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
news:bdjpg8$l1b$3@ns.master.pl...> > cepisko". /Słownik języka polskiego",
Warszawa 1978 PWN, t.1

> dzięki, tylko czemu w nowszych encyklopediach nie ma?? cep wyszedł z
> użycia czy jak?? ;-)

Może jest za to w słownikach?

boniedydy

6. Data: 2003-06-28 20:12:28

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boniedydy napisał:
> Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
w moim słowniku wyrazów obcych sprzed 20 lat nie ma i na
www.slowniki.onet.pl tez nic nie znalazł, dlatego pytam czy w niektórych
tylko jest??

7. Data: 2003-06-28 20:54:54

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w moim słowniku wyrazów obcych sprzed 20 lat nie ma i na
> www.slowniki.onet.pl tez nic nie znalazł, dlatego pytam czy w niektórych
> tylko jest??

IMO jeśli już, to w słowniku języka polskiego - tak jak zostal znaleziony -
a nie wyr. obcych.

boniedydy

8. Data: 2003-06-28 21:07:59

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boniedydy napisał:

> Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości

> IMO jeśli już, to w słowniku języka polskiego - tak jak zostal znaleziony -
> a nie wyr. obcych.

musze sobie w takim razie kpuc słownik jezyka polskiego bo na onecie w
tymze słowniku j.po. nie ma :-(

9. Data: 2003-06-28 21:13:24

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety <C...@p...pl> tako rzecze w news:bdi8io$hh0$9@ns.master.pl :

> zaznaczam, ze szukałam w 3 encyklopediach PWN, 2 słownikach wyrazów
> obcych, w googlach, w onecie, i w necie wogóle i dalej nie wiem co to
> jest: dzierżak,

Kiepsko szukałaś: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=12506

dzierżak m III, D. -a, N. ~kiem; lm M. -i
reg. Ťdłuższa częœć cepów trzymana w ręku przy młóceniu; cepiskoť

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

10. Data: 2003-06-28 21:20:06

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa napisał:

> [...]
>
> dzierżak m III, D. -a, N. ~kiem; lm M. -i
> reg. Ťdłuższa czę?ć cepów trzymana w ręku przy młóceniu; cepiskoť

http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
q=dzier%C5%BCak&lr=lang_pl
to z google,
http://slowniki.onet.pl/index.html?tekst_old=dzier%B
Fak&tekst=dzie%2A&tr=pol-slo&loc=1
to z onetu.
Kurcze, gdybym znalazła to bym nie pisała, nie jestem Alfa i Omega a na
onecie i w googlach nic mi nie wykazało, wiec zapytałam why?? czemu wam
sie pokazało a mnie nie?? klawiatura nie ta?? przeglądarka czy google
jakies inne??
zapytac nie mozną?? nie ma grupy od pytan :-(

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

Re: albertanism a aborcja ?
!!! STOP !!!
www.mininiebo.pl