cos na tradzik-poradzcie

1. Data: 2002-09-26 10:04:22

Temat: cos na tradzik-poradzcie
Od: "vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hello
wiem, to temat ktory powraca jak bumerang,
ale poniewaz jestem od niedawna na forum to mam niedosyt ;)
ale do rzeczy:
mam okropne problemy z cera
uzywalam chyba wszystkich masci , kremow i zeli jakie sa w sprzedazy w
aptekach
moze wymienie:
aknemycin
skinoren
benzacne
akneroxid
dalacin t
davercin
isotrexin
differin
zineryt
atrederm
acnosan

dodatkowo:

cilest
diane

cala masa para-medykamentow (np. propolis, witaminy...)

i nic....
nie wiele sie zmienia,
czy ktos zna moze jakis inny sposob ;)
jesli ktos moze stosowal roaccutane to bede wdzieczna za podzielenie sie
doswiadczeniami
ew. czy ktos cos moze wie o citrosepcie, czy on cos pomaga na ta przypadlosc

pozdrowka
vika

1. Data: 2002-09-26 11:29:58

Temat: Re: cos na tradzik-poradzcie
Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> hello
> wiem, to temat ktory powraca jak bumerang,
> ale poniewaz jestem od niedawna na forum to mam niedosyt ;)
> ale do rzeczy:
> mam okropne problemy z cera

to zalezy jakie to sa problemy: duze wypryski, czy czerwone placki czy
luszczenie?

ja lecze sie od 2 lat na lojotokowe zapalenie skory ( podobno to jest
choroba tradzikowa), w kazdym badz razie warszawscy lekarze leczyli mnie
pierdolami typu Elocom _ czego nie powinni robic tak od razu.
Po 1.5 roku powiedzialam sobie dosc i wrocilam do mojej pani deramtolog z
lat licealnych (z innego miasta).
Oto co mi poradzila i jak teraz wygladam:

przede wszystkim kazala odstawic wszystkie kremy oprocz kremu pod oczy, a
twarz myc wieczorem mydlem dla dzieci np. Bambino lub Nivea.
Dala mi plyn do przemywania twarzy, ktory sie robi w aptece (niestety nie
pamietam nazwy, ale jest to standardowy plyn, chyba ulubiony przez
dermatologow bo od trzech go dostawalam, cena jego...5 zl.).
Na noc kazala smarowac chorobowe miejsca aknemycinem, a w dzien
aknefugiem( hromonalna masc- estradiol).
Kuracja ma trwac od mies do dwoch.
No i juz sie konczy:)
jestem mile zaskoczona. nIe mam krostek, zaczerwienienia, nie luszczy mi sie
skora (to byl jeden z moich najwiekszych problemow, mimo nawilzania i
niestety juz nie nastoletniego wieku), jestem bardzo zadowolona.
Lekkie grudki , ktore zostaly mi po bokach policzkow mam zamiar wyleczyc
Lysanelem activ, ktory zakupilam dwa dni temu, sugerujac sie glosami na
grupie oraz dobra opinia tego leku i producenta.

Na razie dwa razy sie posmarowalam i nie ma u mnie zadnych reakcji typu
pieczenie, zaczerwienieni czy wyciaganie krostek- tym bardziej jestem
zadowolona.

Nie jestem dermatologiem ani kosmetyczka, ale pozwole sobie na jedna uwage:
zbyt duzo kosmetykow, badz zbyt duzo masci ( w twoim przypadku bardzo duzo)
i czeste ich zmiany zaogniaja wg. mnie problemy skorne. Dlatego warto
czasami byc ciepliwym.

Wiem, wiem, kazdy jest inny.

pozdr
magda

1. Data: 2002-09-26 11:57:58

Od: "Aneta" <a...@n...transrem.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam podobny problem. Pomógł mi........bratek (fiołek trójbarwny).
Strasznie się zawzięłam i obowiązkowo go piłam. Przez dłuższy czas nie było
żadnych efektów, ale po jakimś czasie naprawdę mi pomógł. Aż sama podziwiam
swoją cierpliwość. Nie opuściłam jednak ani jednego dnia w piciu tego
świństwa (był niedobry).
Jak ciekawostkę nie PORADĘ napiszę, że o dziwo, ale piękną cerę, bez jednego
wyprysku dostałam gdy zaszłam w ciążę i zostało mi to do dziś. Córeczka ma
obecnie 2l.

--
pozdrawiam, Aneta

1. Data: 2002-09-26 16:46:19

Od: "Dorota " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vika <v...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> doswiadczeniami
> ew. czy ktos cos moze wie o citrosepcie, czy on cos pomaga na ta

Też używałam prawie wszystkiego...pomogła mi maseczka iłowa, kompresy i
Solaris Dr Nony. Efekty naprawdę dobre. Kompresy juz mi się skończyły ale
maseczka i balsam wystarczaja. Poza tym twarz myję albo Pore Reduce Avonu
albo AA. Miejscowo (jak coś sie pojawi czasem...) koncentrat AA. I cere mam
gładką.

1. Data: 2002-09-26 16:46:30

Od: "Dorota " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-26 19:28:23

Od: "vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje ci bardzo za odpowiedz, szkoda ze nie pamietasz nazwy tego plynu
co do tych wszystkich masci, owszem, jest ich duzo, ale walcze z tradzikiem
od ponad 12 lat
wiec malam czas na wyprobowanie tego i owego

mam wszystkie mozliwe formy tzn.. duze cysty, luszczenie,
przebarwienia, male krostki...cale bogactwo wykwitow skornych ;)

mysle ze w moim przypadku aknefungin bylby dobrym rozwiazaniem,
ale....zobaczymy czy pani doktor zechce go przepisac

juz czasem nie mam sily z tym walczyc, a zaakceptowac tez trudno...

ale jeszcze raz, dzieki za odp.
v.

1. Data: 2002-09-27 07:52:11

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vika" napisała:
> [...]
>
> mysle ze w moim przypadku aknefungin bylby dobrym rozwiazaniem,
> ale....zobaczymy czy pani doktor zechce go przepisac

aknefug produkcja: Dr August Wolff, jedyny dystrybutor w Polsce Solpharm
(pisze jeszcze raz nazwe bo chodzi o hormon , ktory masc zawiera).
Zapomnialam ci o tym napisac, ale jak zaczelam leczenie ta mascia to
jednoczesnie zaczelam brac Harmonet (nie wiem jaki sklad maja Diane i
Cilest, ale Harmonet ma przewage estradiolu.
I na prawde osoby , ktore mnie nie widzialy miesiac dwa mowily, ze bardzo mi
sie wygladzila cera i nie widacz plam i luszczenia.

porozmawiaj z jakims lekarzem na temat tego hormonu.

> juz czasem nie mam sily z tym walczyc, a zaakceptowac tez trudno...

rozumiem cie dosyc dobrze, chociaz wydaje mi sie, ze moja postac chorobska
jest lagodniejsza.
To co mnie najbardziej denerowowalo to to, ze zaczelam miec te poroblemy w
wieku 25 lat a wiec dawno po okresie typowo tradzikowycm.

Walcz bo na pewno warto, chociazby dla wlasnego zadowolenia:))

powodzenia
pozdr
magda

ps. gdybys miala jeszcze jakies pyt. to na priv.

1. Data: 2002-09-27 14:57:56

Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vika napisał(a) w wiadomości: ...
>ew. czy ktos cos moze wie o citrosepcie, czy on cos pomaga na ta
przypadlosc

W moim przypadku, również po wielu wizytach u różnych dermatologów,
stosowaniu całej masy rozmaitych medykamentów (może nie tak wielkiej jak
Twoja...) pomógł Citrosept. Skóra zaczyna się wygładzać już po 1-2 dniach
stosowania. Przynajmniej tak było w moim przypadku. Moim zdaniem to
rewelacyjny środek leczniczy nie tylko na trądzik, fantastycznie działa
także na przetłuszczające się włosy. Warto spróbować!

Pozdrawiam!
efcia

GG 1482227

1. Data: 2002-09-28 01:03:27

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rewelacyjny środek leczniczy nie tylko na trądzik, fantastycznie działa
> także na przetłuszczające się włosy. Warto spróbować!

Możesz napisać coś więcej o tych tabletkach (bo to jest w tabletkach,
prawda)?

--
sheba 19

1. Data: 2002-09-28 08:51:28

Od: "Ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sheba napisał(a) w wiadomości: ...

>Możesz napisać coś więcej o tych tabletkach (bo to jest w tabletkach,
>prawda)?
>
>--
>sheba 19

Ja mam akurat Citrosept w płynie. Szczerze mówiąc nie słyszałam o
tabletkach, ale nie wiem, może są... Citrosept działa silnie
przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybicznie. Używam go przktycznie na wszystko:
trądzik (już go wyleczyłam), skórę głowy, włosy (są bardziej puszyste i nie
przetłuszczają się tak szybko), podczas przeziębienia (ma wtedy łagodniejszy
przebieg). Można także pić ok. 5 kropel na szklankę soku pomarańczowego
(Citrosept ma bardzo gorzki smak) dla ogólnej poprawy odporności organizmu.

Ale robię reklamę :))))

Pozdrawiam!
efcia

Bordowe cienie
Wroclaw - gdzie szukac?
[SPAM]Szwajcarski zegarek Delbana dla Ciebie
Re: balsam do ciala
Pasek do spodni