cos nie tak..

1. Data: 2004-02-28 12:56:17

Temat: cos nie tak..
Od: "Eskarina" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ta grupa schodzi na psy czy mi sie wydaje.

--
De profundis clamo ad te Domine!

1. Data: 2004-02-28 13:00:32

Temat: Re: cos nie tak..
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Feb 2004 13:56:17 +0100, "Eskarina" <e...@w...pl>
wrote:

>ta grupa schodzi na psy czy mi sie wydaje.

telewidzu obudz sie...

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-28 13:22:08

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eskarina" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> ta grupa schodzi na psy czy mi sie wydaje.
A ja uważam, że atmosfera na grupie zmieniła się od pewnego czasu bardzo na
plus. Moja przyjaciólka, która przedtem bała się tu odezwać, czy podać swój
przepis teraz pisuje często i jak słodko. Moze jest mniej przepisów, ale za
to więcej porad. Nawet obcesowość pana Łosia z odsyłaniem do google'a
ustała. Zniknęła dżdżownica.
Bardzo jest teraz milutko.
joanna

1. Data: 2004-02-28 13:48:06

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zniknęła dżdżownica.
A nie dziwi cię, że dziesięć powyższych postów, podpisanych każdy innym
imieniem, jest z adresu "konto12345"? :-)
Ferie się skończyły. :-)

Hania

1. Data: 2004-02-28 14:11:05

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <h...@n...com> napisał w wiadomości
> A nie dziwi cię, że dziesięć powyższych postów, podpisanych każdy innym
> imieniem, jest z adresu "konto12345"? :-)
> Ferie się skończyły. :-)
Jakie dziesięć, u mnie widac tylko cztery, tym jeden mój. I co oznacza
"konto 12345"?
joanna

1. Data: 2004-02-28 14:11:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Feb 2004 13:48:06 -0000, "Hanna Burdon"
<h...@n...com> wrote:

>A nie dziwi ci?, ?e dziesi?? powy?szych postów, podpisanych ka?dy innym
>imieniem, jest z adresu "konto12345"? :-)
>Ferie si? sko?czy?y. :-)
>
>Hania

ja mam 25 postow, Haniu.
i o takich rzeczach teraz mowimy na grupie kuchennej :( albo o
jajkach na miekko. rzeczywiscie jest slodko...

trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-28 14:14:25

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:f881409qq3eakft3sarho7drfdo8onieb5@4ax.com...
> ja mam 25 postow, Haniu.
> i o takich rzeczach teraz mowimy na grupie kuchennej :( albo o
> jajkach na miekko. rzeczywiscie jest slodko...
A czy pisanie o jajkach na miekko to nie pasuje do grupy kuchennej?
Nie rozumiem? A o czym były rozmowy wczesniej?
joanna

1. Data: 2004-02-28 14:17:20

Od: "Izabela Sowula" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja przyjaciólka, która przedtem bała się tu odezwać, czy podać swój
> przepis teraz pisuje często i jak słodko.
czy pisuje slodko?

a jak sie pisze slodko?

i czy moge poprosic linka na potwierdzenie

Iza - ciekawa

1. Data: 2004-02-28 14:17:52

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> i o takich rzeczach teraz mowimy na grupie kuchennej :( albo o
> jajkach na miekko. rzeczywiscie jest slodko...
Nie wybrzydzaj, nie wybrzydzaj. Gotowanie, a zwłaszcza obieranie jajek
to bardzo poważny problem. Poza tym kilka wątków o panierce ostatnio
było, a nikt ani razu o KFC nie wspomniał... Idzie ku lepszemu! :-)

Hania

1. Data: 2004-02-28 14:21:32

Od: "Przemo [Prez]" <p...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon <h...@n...com> wrote:
> A nie dziwi cię, że dziesięć powyższych postów, podpisanych każdy
> innym imieniem, jest z adresu "konto12345"? :-)
> Ferie się skończyły. :-)

IP tej osoby należy do Daewoo Motor Polska. Wysłałem maila
do człowieka, który zajmuje się tam siecią, być może coś
na to poradzi.

Poza takimi problemami to jednak przecież naprawdę
sympatyczna grupa. Tylko nie należy jej czytać w nocy,
jako przerywnika od pracy, bo od tego czytania się tyje ;)

Przemo [Prez] :: Xbox Live! GamerTag: Prezzz
"I'm not dead, I'm electroencephalographically challenged."

salatka wegetariańska
Jak zrobić smaczny kotlet z piersi kurczaka?
panele podłogowe
przepisy na sałatki
opadanie ciasta.