cos retro

1. Data: 2002-08-21 10:20:23

Temat: cos retro
Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wykopalam ostatnio ksiazeczke 'Gospodyni doskonala' z 1889 roku.
Jest tam mnostwo cennych rad takich jak 'podlogi malowane woskiem' czy 'O
praniu bialem z wszelkimi szczegolami' ale do rzeczy.
Zbliza sie jesien a tu zatrzesienie warzyw...

Kopce do przechowywania warzywa wszelkiego rodzaju.

Doly nie powinny byc zbyt obszerne, nie glebsze na dwa lokcie.
Na spodzie nalezy je wyslac sloma na trzy cale grubosci.
Jarzyny uklada sie warstwami, przesypujac takowe na cal grubo suchym
piaskiem.
Trzena nalozyc slomy na ostatnia warstwe piasku, reszte zasypac ziemia i nad
dolem usypac z ziemi kopiec, ziemie nalezy ubic.
Gdy nastapia mrozy, wszystkie kopce trzeba nakryc nawozem.

ide kopac;)
pozdrawiam
atucha

--
Niewiedza nie oznacza głupoty,
podobnie jak ciemność ślepoty.

1. Data: 2002-08-21 11:54:58

Temat: Re: cos retro
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Wykopalam ostatnio ksiazeczke 'Gospodyni doskonala' z 1889 roku.
> Jest tam mnostwo cennych rad takich jak 'podlogi malowane woskiem' czy 'O
> praniu bialem z wszelkimi szczegolami' ale do rzeczy.
(ciach)> ide kopac;)
> pozdrawiam
> atucha

Podoba mi sie zwlaszcza to okrywanie nawozem ;-) - hmm - ja mam dwa koty -
moze by tak zawartoscia kuwety okladac te kopce ;->>>
Herbatka efemeryczna

1. Data: 2002-08-21 12:04:59

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podoba mi sie zwlaszcza to okrywanie nawozem ;-) - hmm - ja mam dwa koty -
> moze by tak zawartoscia kuwety okladac te kopce ;-

to juz teraz zacznij te zawartosc zbierac, przyjda mrozy to bedziesz miala
do czego ręke wyciągnąc;-))

pozdrawiam
Basia, rozbawiona

ps. mam 3 gupiki, wiec jeszcze dluzej bede musiala ten nawoz zbierac niz Ty
po 2 kotach;-)

1. Data: 2002-08-21 13:08:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Aug 2002 14:04:59 +0200, "Basia"
<b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>Basia, rozbawiona
>

>ps. mam 3 gupiki, wiec jeszcze dluzej bede musiala ten nawoz zbierac niz Ty

my mamy 2 zlote ryby, 1 psa oraz malego gryzonia. kto da wiecej?

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-21 13:53:39

Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> my mamy 2 zlote ryby, 1 psa oraz malego gryzonia. kto da wiecej?

Hmhmh... ja nie mam żadnego zwierzontka... hmhmh...

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-08-21 14:10:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Aug 2002 16:14:00 +0200, "Atucha" <u...@p...com>
wrote:

>Użytkownik "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> napisał w
>wiadomości news:ak0612$fsg$1@news.gazeta.pl...

>To niestety nie bedziesz mial jak przykryc kopczyka z warzywami.
>Nie ma zwierzatek, nie ma nawozu;)
>atucha

chyba zeby wizytowal zoo...

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-21 14:14:00

Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-21 16:15:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

mow za sibie, siostro mlodsza

trys, siostra starsza
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-21 16:26:56

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-21 16:30:55

Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta MJ" <m...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> A czlowiek to nie zwierze w pewnym sensie? :)
>
> Sorrry ...
>
> Marta MJ

Fuj!:)
atucha