coś sie w przyrodzie poprzestawiało

1. Data: 2005-05-14 05:14:53

Temat: coś sie w przyrodzie poprzestawiało
Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To, że młode jeże żerują w ciągu dnia to ja wiedziałem
http://rebkow.za.pl/sprzedalem.htm
ale że stare też to pierwszy raz widziałem
W czwartek przyjeżdżam na działkę a tu łazi jeż i zupełnie, ale to zupełnie
nie zwraca na mnie uwagę, obiektyw mu pod nos podstawiłem
http://www.radiesteta.webpark.pl/jezaportret.mpg
tyle, ze się odwrócił i dalej żerował. Najadł się i zupełnie jak to robią
młode położył się na słońcu, brzuchem do słońca i najzwyczajniej w świecie,
westchnął i zasnął
SJS

2. Data: 2005-05-14 07:51:05

Temat: Re: coś sie w przyrodzie poprzestawiało
Od: "Rafi" <...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> napisał w
wiadomości news:d641si$ba7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> tyle, ze się odwrócił i dalej żerował. Najadł się i zupełnie jak to robią
> młode położył się na słońcu, brzuchem do słońca i najzwyczajniej w

Może Ty siakiś przeźroczysty jesteś...? ;)

Rafi
"I love the smell of flames early in the morning..."
Real email address: http://cerbermail.com/?6atVvWmYct

Co rośnie w moim sadzie ??
Konfuzja winobluszczowa
piątek i 13-ty