coś tam musi być

1. Data: 2001-09-21 11:23:29

Temat: coś tam musi być
Od: "adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie mieliście nigdy takiego dziwnego wrażenia, że
COŚ lub KTOŚ kieruje waszym losem w taki sposób, żeby
dać wam coś do zrozumienia - wyśmiać, albo zadziwić?
Dzisiaj dwa razy coś takiego mi się zdarzyło.

Pierwsze: nie lubię fizyki, mam uraz, a kiedy chodzi o
egzekwowanie mojej wiedzy dostaję białej gorączki.
Dzisiaj psor postanowił pytać (to co, że wczoraj próbna
matura). Próbowaliśmy przemówić mu do rozumu, ale nie
zadziałało. Nadzieje zostały zawiedzione. Od początku
wiedziałam, że na mnie wypadnie. I oczywiście, w jakimś
pokrętnym sposobie wyliczania, spośród 33 osób, wypadł
mój numer. Zrządzenie losu. W drodze do tablicy
próbowałam przeczytać coś o czasie połowicznego
rozpadu. Adrenalina idzie w górę. Kiedy doszłam do
biurka, profesor, wstawiwszy jakiejś dziewczynie 1,
odmyślił się z pytaniem! Ponowny skok adrenaliny!
Totalnie skołowana usiadłam na miejscu. Ktoś się ze
mnie wyśmiewa, czy co?!? Kogoś widocznie bawi, kiedy w
ciągu 3 minut 10 razy mój nastrój zmienia się z pełnego
nadziei w totalny popłoch.

Drugie: po głowie chodziła mi jakaś piosenka ("moment
in
paradice...", czy coś). Włączam radio a tu dokładnie te
słowa i melodia, które w tej chwili nuciłam! Jakie jest
prawdopodobieństwo takiego zdarzenia?? Nawet nie chce
mi się liczyć.

Pytanie: czy mój mózg jest bardziej wyczulony, czy
skojarzenia są zbyt luźne, czy ja zaczynam wariować???
;)
Moment uświadomienia był jak impuls, a argumenty, jeśli
tak to można nazwać, za tym, że COŚ płata mi figle,
bardzo przekonywujące. Nawet jeśli nie był to żaden
sygnał zza światów, to skąd się takie sytuacje i
odczucia biorą?

adso
a...@w...pl
GG: 1174940

1. Data: 2001-09-21 11:42:30

Temat: Re: coś tam musi być
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adso" :

> [...]
> bardzo przekonywujące. Nawet jeśli nie był to żaden
> sygnał zza światów, to skąd się takie sytuacje i

Nie przejmuj się Aniu, mam dokładnie tak samo:). Gdzie tkwi przyczyna ? Nie wiem:).
Może w czymś co nazywa się "wspólna świadomość" ?
Nie znaczy to, że Wszystko z niej wychwytujesz. Wychwytujesz to, co dla Ciebie Ważne
i ogólny TON -
Nastrój - atmosferę i... informacje dla Ciebie pożyteczne.
Nie przejmuj się , jeśli ktoś nazwie Cię "chorą jednostką" . Ta choroba nazywa się
Rozwój.
Pozdrawiam serdecznie
Eva

1. Data: 2001-09-21 11:47:43

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słowa i melodia, które w tej chwili nuciłam! Jakie jest
> prawdopodobieństwo takiego zdarzenia?? Nawet nie chce

Eeeetammmm.....
po prostu twoj mozg odbiera fale radiowe i odpowiednio je interpretuje...
a ty masz wrazenie ze "piosenka ci chodzi po glowie"...
wlaczasz radio a tam dokladnie to samo co mozg juz od dawna odbiera
Zadnego prawdopodobienstwa!

Aha i pamietaj:
"przypadek nie istnieje".

Pozdrawiam
L.

1. Data: 2001-09-21 11:50:41

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

loggy:
> ... mozg odbiera fale radiowe...

Albo 'fale mozgowe' kogos kto mial wlaczone
radio i nucil wczesniej te piosenke. :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-09-21 11:55:21

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo 'fale mozgowe' kogos kto mial wlaczone
> radio i nucil wczesniej te piosenke. :)

dokladnie

L.

1. Data: 2001-09-21 12:04:07

Od: "Vetch" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Użytkownik "adso" <a...@w...pl> napisał
> Czy nie mieliście nigdy takiego dziwnego wrażenia, że
> COŚ lub KTOŚ kieruje waszym losem...

... doskonale Cię rozumiem...
Niestety, nie da się wytlumaczyć... czym jest Matrix ;-)

Vetch
;-)

1. Data: 2001-09-21 12:15:44

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adso" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy nie mieliście nigdy takiego dziwnego wrażenia, że
> COŚ lub KTOŚ kieruje waszym losem w taki sposób, żeby
> dać wam coś do zrozumienia - wyśmiać, albo zadziwić?
> Dzisiaj dwa razy coś takiego mi się zdarzyło.
[ciach]

Co niektórzy uważają, że gdy przechodzą obok zgaszonej lampy ulicznej i ona
zaświeca się to dlatego, że mają na to wpływ, szczęście. A tak naprawdę to
zbieg okoliczności. Myślę, że w tych przypadkach opisanych przez Ciebie to
tylko zbiegi okoliczności. Niektórzy rzeczy niewytłumaczalne dla siebie
przypisuja siłom nieznanym , nieokreślonym i niemierzalnym. Robią to po to
by nie czuć pustki w mózgu lub po to by mieć o czym opowiadać. :)

Pozdrawiam Robert

1. Data: 2001-09-21 12:28:27

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "roblop" >

> [...]
> przypisuja siłom nieznanym , nieokreślonym i niemierzalnym. Robią to po to
> by nie czuć pustki w mózgu lub po to by mieć o czym opowiadać. :)

No i widzisz, Aniu;) - już się zaczyna:).
Ale nic w tym dziwnego - roboty;) tak nie mają;))), chociaż może nawet bardzo by
chciały mieć;)
Eva

1. Data: 2001-09-21 12:49:01

Od: "poranna mgła" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik adso

> Czy nie mieliście nigdy takiego dziwnego wrażenia, że
> COŚ lub KTOŚ kieruje waszym losem w taki sposób, żeby
> dać wam coś do zrozumienia - wyśmiać, albo zadziwić?

Zdarza sie, ale nigdy, aby wysmiac czy zadziwic. Jezeli juz to tylko po to,
aby uchronic przed czyms zlym, albo zabrac cos co jest w tym momencie dla
mnie dobre, ale tylko po to, aby dac lepsze.

> Od początku
> wiedziałam, że na mnie wypadnie. I oczywiście, w jakimś
> pokrętnym sposobie wyliczania, spośród 33 osób, wypadł
> mój numer. Zrządzenie losu.

Jezeli myslisz o czyms intensywnie to nabiera mocy i zaczyna sie
materializowac. Nie ma przypadkow. W zyciu spotyka
nas tylko to czego chcemy, na co sobie pozwalamy myslac o tym z odpowiednim
ladunkiem emocjonalnym. Taki przyklad powszechnie znany: najczesciej
gwalcone sa kobiety, ktore sie tego boja.... ;)

> [...]
> mi się liczyć.
>
> Pytanie: czy mój mózg jest bardziej wyczulony, czy
> skojarzenia są zbyt luźne, czy ja zaczynam wariować???

Nie wiem czy to byl przypadek, nie wiem czy to lezy w 'kompetencjach' mozgu,
ale nasz organizm rejestruje/odbiera wiecej niz sobie to uswiadamiamy.
Slyszalam o przypadkach, gdy osoby wyjatkowo wrazliwe odbieraly/odczuwaly
tzresienie ziemii majace miejsce na drugiej polkuli. To, ze nie slyszymy
jakiegos dzwieku nie znaczy, ze go nie ma, czy nasz organizm go nie odbiera.

pozdrawiam cieplo
poranna mgla

1. Data: 2001-09-21 13:07:32

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> No i widzisz, Aniu;) - już się zaczyna:).

Co się zaczyna ?

> Ale nic w tym dziwnego - roboty;) tak nie mają;))),

Jakie roboty ? Przemysłowe ? Domowe ? A moze masz na mysli androidow z
opowiesci fantasy? :)

> chociaż może nawet bardzo by chciały mieć;)

Chciałyby czuć coś metafizycznego ? Czegos innego poza chłodną kalkulacją?

Pozdrawiam Robert

O terrorze/głupocie i sci.historii. Było: Re: Głupota itd...
Re: coś tam musi być
Pytanie
5lat- i nic dobrego.
Na grupie.