Re: coś tu dużo dziwnie podobnych typów

From: gazebo <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: coś tu dużo dziwnie podobnych typów
Date: Fri, 18 May 2007 20:27:59 +0200

tren R napisał(a):

> a możesz coś bliżej?

nie wiem co do tych tu obecnych ale pary jako takie do wzajemnycn
dialogow sa tworzone na wielu grupach pl, osobiscie nie sledze (ale daje
sie zaobserwowac) wiec nie podpowiem, jedni sa sa czysto assjackowi inni
wydaja sie byc tak jak tutaj ale zawsze graja razem, moze to ci sami,
niektorzy na pewno sadzac po zacszlych wymianach i wypominkach, a co do
corki, bo moze o to zapytales :) to kwestia dysleksji :) stad narzucila
mi sie zamiana z parano na barano, moje to skojarzenie i nic wiecej

--
The Gnome