coś tu dużo dziwnie podobnych typów

1. Data: 2007-05-18 17:34:00

Temat: coś tu dużo dziwnie podobnych typów
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

parano ja?

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

2. Data: 2007-05-18 17:46:10

Temat: Re: coś tu dużo dziwnie podobnych typów
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> parano ja?

jak znam moja corke to napisalaby barano ja :) to sie dzieje na
wszelakich grupach, na ktore mialem czas zajrzec od pewnego czasu a
symptomy pojawialy juz wczesniej :)

--
The Gnome

3. Data: 2007-05-18 17:49:58

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> jak znam moja corke to napisalaby barano ja :) to sie dzieje na
> wszelakich grupach, na ktore mialem czas zajrzec od pewnego czasu a
> symptomy pojawialy juz wczesniej :)

Taaak, kompletna degrengolada. To wina obecnego rządu i plam na Słońcu
:-))))))))))))))

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

4. Data: 2007-05-18 18:02:51

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Taaak, kompletna degrengolada. To wina obecnego rządu i plam na Słońcu
> :-))))))))))))))

urodzila sie wczesniej

--
The Gnome

5. Data: 2007-05-18 18:14:38

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@w...pl> wrote in message

Nie gadaj z tym scierwem
--

Bluzgacz
GG:5015

6. Data: 2007-05-18 18:20:13

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Nie gadaj z tym scierwem

ja nietutejszy jestem

--
The Gnome

7. Data: 2007-05-18 18:20:19

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> jak znam moja corke to napisalaby barano ja :) to sie dzieje na
> wszelakich grupach, na ktore mialem czas zajrzec od pewnego czasu a
> symptomy pojawialy juz wczesniej :)

a możesz coś bliżej?

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

8. Data: 2007-05-18 18:27:59

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> a możesz coś bliżej?

nie wiem co do tych tu obecnych ale pary jako takie do wzajemnycn
dialogow sa tworzone na wielu grupach pl, osobiscie nie sledze (ale daje
sie zaobserwowac) wiec nie podpowiem, jedni sa sa czysto assjackowi inni
wydaja sie byc tak jak tutaj ale zawsze graja razem, moze to ci sami,
niektorzy na pewno sadzac po zacszlych wymianach i wypominkach, a co do
corki, bo moze o to zapytales :) to kwestia dysleksji :) stad narzucila
mi sie zamiana z parano na barano, moje to skojarzenie i nic wiecej

--
The Gnome

9. Data: 2007-05-18 18:45:38

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora