cosmpolitan virtual look

1. Data: 2003-06-09 09:54:00

Temat: cosmpolitan virtual look
Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy moze ktoras z Was bawila sie tym programikiem? - jesli tak, to jakie
efekty?
dziekuje za info
pozdrawiam i zycze pogodnego dnia
K.

1. Data: 2003-06-09 12:52:30

Temat: Re: cosmpolitan virtual look
Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Efekty są dobre, tylko jak masz zeskanowane zdjęcie. S woją buźke na
ekranie:))Możesz pofarbowac włosy, zrobic pasemka,pomalowac usta, oczy,
przymierzyc kapelusz-w kazdym razie warto pobawic sie :)))

POzdrawiam

1. Data: 2003-06-09 12:59:20

Temat: Odp: cosmpolitan virtual look
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam,
> czy moze ktoras z Was bawila sie tym programikiem? - jesli tak, to jakie
> efekty?

Ja go mam od dawna. Moim zdaniem - bardzo sredni. Efekty wychodza bardzo
nienaturalne, poza tym trzeba miec idealne zdjecie (dokladnie przodem,
gladziutko zaczesane wlosy itd.) zeby fryzury, okulary i inne kapelusze
równo siedziały na głowie. Inaczej jest totalna klapa. ja od 3 lat mam ten
program a jeszcze nie załadowałam w niego idealnie dobranego zdjęcia -
wszystkie mam zawsze jakieś lekko przechylone :(
ogolnie - nie polecam:(
kroofka

1. Data: 2003-06-09 13:22:49

Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kreska" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam,
> czy moze ktoras z Was bawila sie tym programikiem? - jesli tak, to jakie
> [...]

dzieki za opinie...
a moze jakis inny programik tego typu ktos uzywal???
chodzi mi po glowie zmiana koloru na czarny - kiedys mialam na glowie
takowy, ale to bylo lata temu, a jakos nie bardzo potrafie wyobrazic sobie
siebie w czarnych kudelkach... chcialabym sprawdzic jak w aktualnej fryzurze
byloby mi tylko, ze w czarnym kolorku
a moze jest jakis taki programik on-line?
pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-10 07:25:11

Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kreska" napisał w wiadomości > a moze jest jakis taki programik
on-line?
> pozdrawiam
> K.

http://www.makeoversolutions.com/

Miłej zabawy!
Pozdrawiam,
Aurore.

1. Data: 2003-06-10 11:10:32

Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chcesz zobaczyć siebie jako czarnulke, kup farbę welli na jedną noc.
Te kolory sa brokatowe, ale zawsze cos widac :)

POzdrawiam

1. Data: 2003-06-10 12:19:16

Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli chcesz zobaczyć siebie jako czarnulke, kup farbę welli na jedną noc.
> Te kolory sa brokatowe, ale zawsze cos widac :)
>
> POzdrawiam

to jest myśl,
dzięki,
pozdrawiam
K.

Domowe sanatorium.
chwale i nie chwale
ktora perfumerie lubicie w swoim miescie
krem ujędrniający do biustu
stretch mascara maxfactora