[crospost] dotyczy Jeffa - bylo na pl.soc.polityka jako : Re: TW Dziwisz znowu nadaje

1. Data: 2007-04-10 14:27:13

Temat: [crospost] dotyczy Jeffa - bylo na pl.soc.polityka jako : Re: TW Dziwisz znowu nadaje
Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość niniejszą zredagowałem ku przestrodze potencjalnych
dyskutantów indywiduum podpisującego się Jeff, aby podać im na tacy, z
kim będą mieć do czynienia, gdy podejmą z tym indywiduum próbę dyskusji.
Wystarczy raz się nie zgodzić z oszczercą Jeffem, a zostaje się jego
"osobistym wrogiem nr 1" traktowanym w niżej przedstawiony sposób.
Od tej pory (10.04.2007) na wszelkie wypowiedzi oszczercy Jeffa
skierowane w moją stronę niniejszy tekst będzie stanowić standardową
odpowiedź.
Każdy potencjalny dyskutant indywiduum podpisującego się Jeff będzie
otrzymywać linka do kopii tej wiadomości w archiwum Google.

A oto treść wysłana w odpowiedzi oszczercy Jeffowi:

Oszczerca Jeff wybleblał:
> No i pieknie ze znowu podales te linki, bo widac jak na dloni kim jestes.
> Teraz i na tej grupie beda ludzie wiedziec, ze jestes nie tylko
klamca ale i
> prowokatorem..... wiadomo jakim:)

Widzę, że oszczerca Jeff ma kłopoty z pamięcią.
Dla odświeżenia tejże zamieszczam mały wybór najłagodniejszych
fragmentów z pokazu kultury indywiduum podpisującego się Jeff,
jaki to pokaz oszczerca Jeff od lat uskutecznia na grupach wobec
wszelkich osób, które choć raz mu nie przytaknęły.
Są to w dużej mierze fragmenty z linków, które właśnie podałem.
Wszystko zaczerpnięte z archiwum Google.

W Message-ID:<eed0vg$aav$1@inews.gazeta.pl> zwraca się do mnie:
"stary sbeckiu draniu...."

W Message-ID: <eegof1$rt4$1@inews.gazeta.pl> zwraca się do mnie:
"...pisz wiecej sbeku, "

W Message-ID: <egjm2r$8si$1@inews.gazeta.pl> rzuca we mnie m.in. taką
obelgą:
"...no przeciez ty jestes psychol,"

W Message-ID: <e6vvkk$qos$1@inews.gazeta.pl> rzuca m.in. takimi słowy:
"zlosliwy internetowy optysekciarzu i klamco."

W Message-ID: <e705od$6ob$1@inews.gazeta.pl> straszy mnie prokuratorem:
"o tobie tez chyba napiszemy do prrrrooookuuurratora RP."

W Message-ID: <ehgego$f2i$1@inews.gazeta.pl> znowy wykazuje wobec mnie
taką oto kulturę:
".posluchaj debilu,"

W Message-ID: <ehigls$9fo$1@inews.gazeta.pl> sugeruje, że jestem
oszustem, złodziejem, kłamcą (itd.) w taki oto sposób:
"(...)a nie jakims nedznym oszustom, zlodziejom,
klamcom i internetowym prowokatorom, o ewidentej esbeckiej przeszlosci"

A na domaganie się przeprosin, kulturalny inaczej oszczerca Jeff
pisze w Message-ID: <ehgego$f2i$1@inews.gazeta.pl> następująco:
".dobrze przeprosze cie, ale jak mnie pocalujesz kretynie najpierw w
tylek..."

Piękną doprawdy ogładę i kulturę oszczerca Jeff przedstawia.
Zwłaszcza śliczny jest ten passus sugerujący, że jestem oszustem,
złodziejem, kłamcą i prowokatorem o esbeckiej przeszłości.

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

2. Data: 2007-04-10 16:18:20

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Lepionko napisal:

(ciach paszkwilancki donos)

O.K. Lepionko. Widze, ze sie troche napracowales aby sfabrykowac ten kolejny
oszczerczy i tendencyjny post na mnie. Stara szkola esbecka w najlepszym stylu
widze nie jest ci obca. Podobnie jak krysc_opty.

Ale o czyms zapomniales, a mianowicie nie podales wszystkich twoich i innych
"optymalnych" wyzwisk oraz oszczerstw pod moim adresem i ktorymi ty sam zaczales
mnie "poswiecac" od momentu, kiedy zaczalem na tej grupie pisac o tragicznych
skutkach tzw. diety optymalnej

Nie raczyles rowniez w sposob logiczny i cywilizowany, jak na studenta jednej z
wyzszych uczelni krakowskich przystalo, odpowiedziec na moje posty w watku
zamieszczonym ponizej, a zatytulowanym: Pasozyt kontrolujacy zachowanie...
Nadal intersuje mnie twoje zdanie na temat, ktory poruszylem w moim w-mailu:

http://tinyurl.com/2sr6ky

Ponadto skoro juz z taka pasja probujesz mnie oczernic, w czym nota bene tylko
z krystynaopty mozesz na jako takim poziomie konkurowac, chcialem cie ponownie
prosic o wyjasnienie nastepujacego dylematu, a mianowicie:

...poniewaz czytam od czasu do czasu m.innymi grupe pl.soc.polityka, zauwazylem
ze najchetniej wypowiadasz sie watkach, ktore zakladaja pewne dziwne osoby, a
ktorym zalezy aby wyrabaiac Polakom opinie antysemitow, co jak wiadomo jest
przez pewne wrogie Polakom osrodki skrzetnie wykorzystywane przeciwko Polsce.

Poniewaz swoj kolejny oszczerczy post zamiesciles na grupie o dietach, lamiac
tym samym ponownie obowiazujace prawo usenetowe, przypominam, ze zadalem ci na
pl.soc.polityka pewne pytania i prosilem o wyjasnienie twojego anormalnego
zachowania.
Niestety odpowiedzi logicznej nie otrzymalem, natomiast obrzuciles mnie kolejny
raz inwektywamin i oszczerstwami.

Przypominam to moje pytanie z pl.s.p:

http://tinyurl.com/2rohb3

Ponadto, zastanawiam sie jak ty mozesz kiedys, kiedy juz ukonczysz te twoje
studia, ktore pozwola ci pracowac przy reaktorach nuklearnych, zareagowac,
kiedy np. twoim przelozonym bedzie osoba typu jednego z piszacych tu Jurkow lub
krystynyopty, a uwage na nieprawidlowoisci zwroci wam jakis podwaldny np. taki
jak ja?

Czy wowczas biorac pod uwage twoj poziom intelektualny i glupkowate pieniactwo,
nie nacisniesz np. czerwonego guzika, aby tego obywatela, zadajacego ci
niewygodne pytanie, nie uciszyc skutecznie raz i na zawsze?

No i bardzo prosze, wyjasnij wreszcie, dlaczego z taka zapalczywoscia i
bezkrytycznym zaslepieniem bronisz nadal "optymalnosci", skoro diety sam nie
stosujesz i dlaczego jej juz nie stosujesz?

Czekam na inteligentna i logiczna odpowiedz, taka jak na wiecznego studenta
wydzialu nauk scislych przystalo.

3. Data: 2007-04-10 17:54:30

Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że oszczerca Jeff ma kłopoty z pamięcią.
Przed każdym cytatem podaję msg-id, aby oszczerca Jeff sam sobie
sprawdził w archiwum Google, że to jego własna twórczość.
A może oszczerca Jeff myśli, że ja mam władzę nad firmą Google?

[...]

Czy oszczerca Jeff zaprzeczy, że to jego własną twórczość mu
zacytowałem? Oczywiście zaprzeczenie będzie kolejnym kłamstwem w
"karierze" oszczercy Jeffa. Czekam z utęsknieniem chwili, w której
oszczerca Jeff przeprosi mnie za inwektywy i oszczerstwa, którymi mnie
obrzucił. Myślę jednak, że byłby to cud prawdziwy. Coś jak jednoczesne
przejście Coolera na DO i optykrystyny na weganizm.

Każdy potencjalny dyskutant indywiduum podpisującego się Jeff będzie
otrzymywać linka do powyższej listy cytatów z Jeffa w archiwum Google.

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

4. Data: 2007-04-10 19:30:55

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Lepionko napisal:

> [...]
> sprawdził w archiwum Google, że to jego własna twórczość.
> A może oszczerca Jeff myśli, że ja mam władzę nad firmą Google?

Ja nie mam problemow z pamiecia, natomiast ty ewidentnie zmanipulowales moje
wypowiedz i nie podales swoich prowokacyjnych i zaczepnych postow, na ktore
tylko ci odpowiedzialem adekwatnie do poziomu twoich postow.

Jednoczesnie opwiadasz sie wyraznie za osobami, ktore terroryzuja ta grupe w
celu uniemozliwienia normalnej wymiany opinii na tematy dietetyczne.

Nawet w tej chwili oczerniajac mnie i manipulujac prymitywnie moimi
wypowiedziami, udawadniasz jaka w rzeczywistosci kultuta i cywilizacja jest
tobie bliska i dlaczego popierasz idee_fix Kwasniewskiego, mimo ze diety nie
stosujesz.

Jesli nadal bedziesz spamowal grupe, to powiadomie abuse o twoich wyczynach i
tak jak obiecalem twoja uczelnie, poniewaz nie chcialbym osobiscie aby tacy
psychopaci jak ty mieli do czynienia w przyszlosci z reaktorami nuklearnymi

5. Data: 2007-04-10 21:01:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>
napisał w wiadomości news:evgivc$4rj$1@news.onet.pl...

> [...]
> byłby to
> cud prawdziwy.
> Coś jak jednoczesne przejście Coolera na DO i optykrystyny na

To Ci się udało! :D

Krystyna
--
Dopiero w epoce komputerów ludzie stali się nieobliczalni. Jacek Wejroch

6. Data: 2007-04-10 21:24:44

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystynaopty napisala:

> To Ci się udało! :D

Och, jak szybko znajdujesz post do ktorego mozesz sie przykleic i dorzucic
jakas swiatla mysl, ktora podebralas ludziom wartosciowym, aby udekorowac bagno
tworzone w duecie z Lepionka.

A moze wreszcie odpowiecie sensownie na pytania dotyczace zalecania przez
tzw.opty lekarzy, ludziom po dwoch zawalach, diety optymalnej?

Brakuje odwagi w podjeciu tematu czy tez dowod merytoryczny, jest zbyt ciezkiego
kalibru?

Przeciez duzo latwiej jest obzrzucac inwektywami, tych ktorzy pisza o waszych
klamstwach i manipulacjach.
Nieprawdaz byla, podobno "pielegniarko"?

"Nieracjonalna dieta, to wręcz sposób na morderstwo doskonałe. Krystynaopty"

Jeff

7. Data: 2007-04-11 06:25:54

Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Oszczerca Jeff nableblał:
> Ja nie mam problemow z pamiecia,

No to mnie przeproś, oszczerco Jeffie, za bezpodstawne: obrzucenie
inwektywami, straszenie prokuratorem, zarzucanie mi oszustw i
sugerowanie, że jestem złodziejem.
Bo wszystko to zrobiłeś oszczerco Jeffie.

W Message-ID:<eed0vg$aav$1@inews.gazeta.pl> zwraca się do mnie:
"stary sbeckiu draniu...."
Kiedy mnie za to przeprosisz, oszczerco Jeffie?

[...]

Wiem, oszczerca Jeff nie przeprosi, bo jest oszczercą.
CZŁOWIEK, jeśli w zdenerwowaniu użył inwektyw, jest w stanie przeprosić.
CZŁOWIEK, jeśli w zdenerwowaniu komuś coś zarzucił bezpodstawnie, jest w
stanie przeprosić.
OSZCZERCA nie jest w stanie. Taka wada charakteru.
Oszczercą się jest z charakteru, a nie bywa ze zdenerwowania.
To jak w tym powiedzeniu: "prostytutka to zawód, kurwa to charakter".

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

8. Data: 2007-04-11 13:56:37

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff"

Nie kumam tego, podaj go do Abuse i po kłopocie.
Jak zabiorą mu dostęp do Internetu Bedzie wiedział co można a czego nie
wpada.
Pozdrawiam
Cancer

9. Data: 2007-04-11 14:23:41

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer napisal:

> Użytkownik "Jeff"

> Nie kumam tego, podaj go do Abuse i po kłopocie.
> Jak zabiorą mu dostęp do Internetu Bedzie wiedział co można a czego nie
> wpada.

Facetowi odbilo, bo za duzo informacji na pewien temat przekazalem i tym samym
widocznie w samo sedno sprawy utrafilem.
Na abus tym razem go zglosze, bo porzadek w polskiej sieci interetowej, powinien
jako taki, jednak byc.
Zwlaszcza ze facio, zabawia sie w nie tylko w oczernianie, ale bezprawne
kancelowanie postow merytorycznych.

Pozdrawiam Jeff

10. Data: 2007-04-12 07:15:30

Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cancer napisał:
> Użytkownik "Jeff"
>
> Nie kumam tego, podaj go do Abuse i po kłopocie.

A co tu jest do "kumania".
To osobnik podpisujący się Jeff ciągle obrzuca ludzi inwektywami i
pomówieniami. Wystarczy raz się z nim nie zgodzić, aby być nazwanym
debilem, oszustem, kłamcą itp.

> Jak zabiorą mu dostęp do Internetu Bedzie wiedział co można a czego nie
> wpada.

Rzecz w tym, że to jemu odebrano już raz dostęp do internetu, zobacz:

http://groups.google.com/group/pl.misc.dieta/browse_
frm/thread/72573a99e3d6cc6/fd8214d56e2cb9b4?lnk=st&q
=group%3Apl.misc.dieta+author%3Ajanusz&rnum=22#fd821
4d56e2cb9b4

Rzecz w tym, że to indywiduum wytoczyło mi wojnę, gdziekolwiek
znajdzie moją wypowiedź od razu się tam wpycha z inwektywami.
Nie dociera do niego, że nie będę z nim dyskutować, na żadne
pytania odpowiadać, dopóki mnie nie przeprosi.

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

dieta dr Pauliny Peeke