Re: cross-cultural research

Data: 2003-05-22 12:11:13
Temat: Re: cross-cultural research
Od: "Marta" <m...@o...pl>

Hej,

milosnicy robotek recznych okazuje sie, ze sa tez milosnikami biednych
studentow - i udostepniaja swoj serwer za darmo - co jezt rzecza nie do
odrzucenia.... ot co!
A co do testow - to w czesci moja robota, a w czesci zespolu naukowego z
ktorym wspolpracuje - wszyscy badamy podobne zjawiska. Jezeli Cie to
interesuje to polecam czasopismo "Psychologia Jakości Zycia" - wydawane
przez zespol swps'owskich profesorow i studentow.

pzdr Marta