cucumis

1. Data: 2006-08-25 08:33:07

Temat: cucumis
Od: Asia Kopiczyńska <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Widziałam w Ikeii, na dziale roślincoś o nazwie cucmis. Czy ktoś wie co
to jest i jak się z tym obchodzić? Niestety ani nikt z obsługi nic o
tymnie wiedział, ani nie mogę znaleźć nic w necie.

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2006-08-25 09:48:10

Temat: Re: cucumis
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Widziałam w Ikeii, na dziale roślincoś o nazwie cucmis. Czy ktoś wie co
> to jest i jak się z tym obchodzić? Niestety ani nikt z obsługi nic o
> tymnie wiedział, ani nie mogę znaleźć nic w necie.

Może literówka w nazwie spróbuj w google "cucumis"
pozdrawiam tomek

3. Data: 2006-08-25 12:16:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl napisał(a):

> Może literówka w nazwie spróbuj w google "cucumis"

A temat waćpań widział?
;-)
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-08-25 13:06:47

Od: Asia Kopiczyńska <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> A temat waćpań widział?
> ;-)

Szukałam informacji w google pod nazwą cucumis. A w treści
rzeczywiście zrobiłam literówkę.

Pozdrawiam
Asia

5. Data: 2006-08-25 13:10:14

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Kopiczyńska" <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> napisał w
wiadomości news:ecmcbv$vb8$1@news.interia.pl...
> [...]
> jest i jak się z tym obchodzić? Niestety ani nikt z obsługi nic o tymnie
> wiedział, ani nie mogę znaleźć nic w necie.

Z nazwy można sądzić, że to jest ogórek, lub jakaś iunna dyniowata
roślina... I potwierdza się to w google'u. Proszę wpisać w okienko to
słowo...

6. Data: 2006-08-25 13:52:14

Od: Asia Kopiczyńska <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

MM napisał(a):
> U?ytkownik "Asia Kopiczy?ska" <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:ecmcbv$vb8$1@news.interia.pl...

> Z nazwy mo?na s?dzi?, ?e to jest og?rek, lub jaka? iunna dyniowata
> ro?lina... I potwierdza si? to w google'u. Prosz? wpisa? w okienko to
> s?owo.

Z google jak wpisywałam to wynika, faktycznie że to dyniowata.
Ale to co widziałam miało różne kształty. Jedno z nich wyglądało tak:
http://www.hear.org/starr/hiplants/images/600max/htm
l/starr_030202_0028_cucumis_dipsaceus.htm
Inne jak dla mnie przypominały dość duże kasztany czy żołędzie. Było to
bez wody, bez ziemi, po prostu w opakowaniu przezroczystym.

Pozdrawiam
Asia

7. Data: 2006-08-25 19:21:09

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Kopiczyńska napisał(a):
> Szukałam informacji w google pod nazwą cucumis. A w treści rzeczywiście
> zrobiłam literówkę.

Czy to było to:
http://www.senhe.com/upload/126-2628_IMG.jpg
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-08-25 19:29:54

Od: Asia Kopiczyńska <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Czy to było to:
> http://www.senhe.com/upload/126-2628_IMG.jpg

Niestety nie. Jedno z cucumis wyglądało tak:
www.hear.org/starr/hiplants/images/600max/html/starr
_030202_0028_cucumis_dipsaceus.htm
<http://www.hear.org/starr/hiplants/images/600max/ht
ml/starr_030202_0028_cucumis_dipsaceus.htm>

Pozdr.
Asia

gasienica
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Moje sosny poczuly wiosne!
cząber
Buraki, marchew, śliwa... prosze o porad