cudowna moc aleosu? :)

1. Data: 2004-07-27 16:59:00

Temat: cudowna moc aleosu? :)
Od: "*Bea*" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie..
chcialam sie z wami podzielić informacjami na tremat aleosu .Bylam dzis u
kosmetyczki jest to pani bardzo dobrze obeznana w wszelkich specyfikach jest
nie tylko dobra kosmetyczka ,ale zna cudowne sposoby na wszelkie
niedogodnienia zwizane z cera . Dzis sptytalam o zbyt przesuszona skore z
powodu nadmiernego naslonecznienia , bardzo lubie sie opalac lecz wiaze sie
to z problemami skory czyli np z zbyc przesuszona skora. Pani kosmetyczka
polecila mi picie aleosu taki jest dostepny ch Herbapolu, to oczywiscie
picie wzmacnia skore od srodka a od zewnacz zaproponowala laczyc go z
balsamem. Po wizycie pobieglam do sklepu ze zdrowa zywnoscia zakupilam i
bedze uzywac . Co o tym sadzicie moze ktos z was uzywal tego rodzaju
mieszanek i srodka pitnego ?

pozdrawiam *Bea*

1. Data: 2004-07-27 20:19:10

Temat: Re: cudowna moc aleosu? :)
Od: "Madie" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"*Bea*" <b...@w...pl> wrote ...
> Witajcie..
> [ciach]

A co to takiego 'aleos'? :>

pozdrawiam Madie

1. Data: 2004-07-27 21:15:36

Od: "*Bea*" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madie" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "*Bea*" <b...@w...pl> wrote ...
>
> A co to takiego 'aleos'? :>
>
> pozdrawiam Madie

oczywiscie aloes !!!
(literki przestawilam :))

1. Data: 2004-07-27 23:33:16

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"*Bea*" <b...@w...pl> wrote in message

> picie wzmacnia skore od srodka a od zewnacz

Niech poleci cos na zjebana ortografie..............
Najpierw pomysl o tym co w glowie masz(a wlasciwie nie masz) a potem sie
mozesz stroic!
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-07-28 06:06:49

Od: "*Bea*" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Niech poleci cos na zjebana ortografie..............
> Najpierw pomysl o tym co w glowie masz(a wlasciwie nie masz) a potem sie

howuser&userid=946169

.. zjebana ....

Brak mi słów... jak ktoś może pouczać kogoś o ortografii a sam się
zachowuje wulgarnie. Polecam słownik wyrazów bliskoznacznych !!!

*Bea* (Bardzo rozczarowana ta grupą)

1. Data: 2004-07-28 07:12:13

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Bea*:

> Brak mi słów... jak ktoś może pouczać kogoś o ortografii a sam się
> zachowuje wulgarnie. Polecam słownik wyrazów bliskoznacznych !!!
>
> *Bea* (Bardzo rozczarowana ta grupą)

Ojtam zaraz. Na trolla trafilas i tyle, grupa jest w porzadku.
Trzeba tylko ustawic pare filtrow i never ever nie zapominac
o odrobinie dystansu.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-07-28 07:33:53

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"*Bea*" <b...@w...pl> napisał(a)
wnews:ce61ci$6tu$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> sklepu ze zdrowa zywnoscia zakupilam i bedze uzywac . Co o tym
> sadzicie moze ktos z was uzywal tego rodzaju mieszanek i srodka

Slyszalem ze sa specyfiki z aloesu na wrzody zoladka :)

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-07-28 07:34:55

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"*Bea*" <b...@w...pl> napisał(a) wnews:ce7fmg$k8u$1@nemesis.news.tpi.pl:

> *Bea* (Bardzo rozczarowana ta grupą)

ZPlonkuj chama i po klopocie :)

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-07-28 08:30:54

Temat: Re: cudowna moc aloesu? :)
Od: "*Bea*" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
> "*Bea*" <b...@w...pl> napisał(a)
> wnews:ce61ci$6tu$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Slyszalem ze sa specyfiki z aloesu na wrzody zoladka :)
>

> --
> Pozdr. Hektor

....tak wrzody załądka i nie tylko... kupujac ten sok aloesowy dostalam
ksiżeczke ktora zawiera wszystkie inf na jakie dolegliwosci jest skuteczny
. A wiec :
- problemy ze skora: oparzenia, rany u cukrzykow, wysuszona skora, łupież,
tradzik
- zakazenia jamy ustnej
-zapalenie stawów
- zaburzenie przemiany materii itd. itp.

ogolnie zecz biorąc regeneruje , oczyszcza i uodparnia ....

pozdrawiam
*Bea*

1. Data: 2004-07-28 10:00:01

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech poleci cos na zjebana ortografie..............
> Najpierw pomysl o tym co w glowie masz(a wlasciwie nie masz) a potem sie
> [...]
howuser&userid=946169

To własnie ty jesteś osobą, która nie ma nic w głowie. Po raz kolejny pytam
po co zabierasz głos skoro nic nie masz do pwowiedzenia?Wyzywać od idiotów
itp.to każdy potrafi. Wogóle co robisz na tej grupie?Czyżbyś był mało
piękny?

pytanie o sklep internetowy
[allegro] perfumy
dekoloryzacja włosów
Baza pod makijaz?? - Katowice, Sosnowiec
co do opalania?