cukinie i kabaczki :)

11. Data: 2005-07-27 07:24:58

Temat: Re: cukinie i kabaczki :)
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):

> Mooże byc....ale trzeba uważac żeby sie nie przypalił..

Ja przeciskam przez praskę i mieszam ze startą cukinią. Jak miałby się
przypalić?
--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

12. Data: 2005-07-27 08:32:26

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj przed wyjściem do pracy postanowiłem przygotować na szybko coś na
> obiad właśnie z udziełem cukinii. I tak niewiele się zastanawiając,
obrałem
> i pokroiłem w kostkę (2 cukinie, 1 cebula)

cukinię obierałeś ze skórki? To chyba bardzo wyrośnięta była, bo przecież
cukinia ma delikatną skórkę, której nie trzeba obierać - co inengo kabaczek.

pozdrawiam
Basia

13. Data: 2005-07-27 08:53:09

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem w plackach cukiniowych niezbędny jest czosnek.

Czosnek mi tam nie pasi akurat, cebulka bardzo :) Można startej marchewki
dodać i innych rzeczy, ja dodaję pestki dyni czasem :) Bardzo dobre są :)
Pozdrawiam, Agata

14. Data: 2005-07-27 08:57:25

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 27 juillet 2005 ŕ 08:26:13, dans <dc79f0$fqt$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Ooo... A nie robią się klapciate?
> Pozdrawiam, Agata

Nie. To znaczy ja sama frytek nie robie (z braku armat, tzn
frytkownicy) ale spozywam w mojej ulubionej wloskiej knajpie. Robia je
zanurzajac w rzadkim ciescie (tempura), ale i bez tego tez IMHO mozna
zrobic. Podaja owe frytki z cukinii razem z langustynkami rowniez w
tempurze i zmazonymi w glebokim oleju.

Ewcia

--
Niesz

15. Data: 2005-07-27 14:46:22

Od: sushi <sushi@bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-27 10:32, Osobnik znany jako Basia nabazgrał:

> cukinię obierałeś ze skórki? To chyba bardzo wyrośnięta była, bo przecież
> cukinia ma delikatną skórkę, której nie trzeba obierać - co inengo kabaczek.

Niekoniecznie - to chyba zależy w jakim regionie i co kto uważa za
cukinię - wg mnie cukinię się obiera i nie ma ona wcale delikatnej
skórki - piate zdjęcie w kolejności :

http://www.galeria.tekpolska.pl/?l=pl&grp=warzywa&sH
ere=1&search=%3DCukinia#photo

pozdr

16. Data: 2005-07-27 14:49:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Jul 2005 16:46:22 +0200, sushi
<sushi@bezspamu_gazeta.pl> wrote:

> [...]
>
>Niekoniecznie - to chyba zależy w jakim regionie i co kto uważa za
>cukinię - wg mnie cukinię się obiera i nie ma ona wcale delikatnej

A ja zawsze myslalam, ze kabaczek to taka dorosla cukinia...

pierz
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2005-07-27 20:52:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> [...]
> zanurzajac w rzadkim ciescie (tempura), ale i bez tego tez IMHO mozna
> zrobic. Podaja owe frytki z cukinii razem z langustynkami rowniez w

Ekstra, a jakie to ciasto ta tempura?
Takie?
http://www.bob-an.com/recipe/dailyjc/basic/tempra/te
mpra.html
pozdr. Jerzy

18. Data: 2005-07-27 20:57:12

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> A ja zawsze myslalam, ze kabaczek to taka dorosla cukinia...
>
> pierz
> K.T. - starannie opakowana

I dobrze myślałaś bo ta ta sama roślina tyle, że ups w innym
staranniejszym opakowaniu [czytaj: odmiana].
pozdr. Jerzy

19. Data: 2005-07-28 05:36:15

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> I dobrze myślałaś bo ta ta sama roślina tyle, że ups w innym
> staranniejszym opakowaniu [czytaj: odmiana].
> pozdr. Jerzy

jak kupowałam nasiona to cukinia pisali na tych opakowaniach na których był
obrazek zielonego owocu a kabaczek na tych, na których był owoc w kolorze
kremowym.
Cukinia jest delikatna jak ma tak do 20 cm długości ale jak wyrośnie do
rozmiarów walca drogowego to rzeczywiście, nie ma wyjścia, trzeba obrac.

Co do pochodzenia roslin, to jakiś czas temu w rolniczym programie
usłyszalam że petunie to potomkowie ... cukinii;-)

pozdrawiam
Basia

20. Data: 2005-07-28 06:57:15

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robia je zanurzajac w rzadkim ciescie (tempura), ale i bez tego tez IMHO
> [...]

Tu chyba jest czytelniejszy przepis ;))
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis30.html
A swoją drogą robię coś takiego z kiełbaskami i nie wiedziałem że to się tak
zwie.
Pozdro Jacenta

internetowy sklep AGD
upominki dla znajomych Anglikow
test
ROBOT KUCHENNY ZELMER CZY MPM PRODUKT, KTORY WYBRAC ??
Przyjęcie urodzinowe