Przyjęcie urodzinowe

1. Data: 2005-07-25 18:25:41

Temat: Przyjęcie urodzinowe
Od: "Gabi" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuję przyjęcie urodzinowe dla paru znajomych. Macie jakieś fajne pomysly
na menu. Myslę o jakimś cieście , sałatce, przekąskach.
I może ktoś poleciłby mi jakies dobre wino ( półsłodkie ).

Pozdrawiam
Gabi

2. Data: 2005-07-25 19:50:11

Temat: Re: Przyjęcie urodzinowe
Od: foresst <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabi napisał(a):
> [...]
> na menu. Myslę o jakimś cieście , sałatce, przekąskach.
> I może ktoś poleciłby mi jakies dobre wino ( półsłodkie ).

Wino Sofia dobre i tanie :)
Albo Sangria z owocami :) rewelacja na ciepłe dni i do tego oliwki mniam.

--
Foresst

GG 4542564
f...@o...pl

KLUSKI DROŻDŻOWE NA PARZE
Mętniejąca frytura
Sól morska czy do wszystkiego?
Czy Wasze chlebki rosną tak jak sklepowe?
Sopot - spotkanie 26 lipca?