cygańska patelnia

1. Data: 2003-04-17 10:53:26

Temat: cygańska patelnia
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś na targowisku na pl.Grunwaldzkim (wrc) zakupiłam patelnię u
cygana w cenie 20 zet.
Mam ją moczyc całą noc w wodzie z solą i płynem do naczyń.
Zdam relację z pierwszego smażenia, mam nadzieję, że będę zadowolona
tak, jak moja babcia, która na patelni cygańskiej już ze 30 lat smaży.

pozdr

cherokee

P.S. Zakupiłam tez surową szynkę w cenie 10,50 za kg, ale to juz inna
historia.

1. Data: 2003-04-17 11:33:31

Temat: Re: cygańska patelnia
Od: "jarek" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zdam relację z pierwszego smażenia, mam nadzieję, że będę zadowolona
> tak, jak moja babcia, która na patelni cygańskiej już ze 30 lat

Hmm, kusząco brzmi, miał ten człowieczek więcej teogo dobra? Nie
wiesz, czy częściej się pojawia, czy tylko taki pojedyńczy wyjazd...
Będę musiał po świętach się tam wybrać....

j. - bez siga

PS. Wesołych Świąt, smacznego jajka i mokrego Dyngusa dla wszystkich
grupowiczów życzy Jarek.

1. Data: 2003-04-17 12:36:25

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

miał więcej, w róznych rozmiarach:)

Muszę przyznać, ze widziałam go po raz pierwszy, choć bywam na placu
często, z racji bliskości xivlo.

Życzę również wesołych jajec.

pozdr

cherokee
polująca na coś do peklowania mięsa i śliwki wędzone

1. Data: 2003-04-17 13:28:29

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cherokee gd napisał:
> [...]
>
> pozdr
>
> cherokee
> polująca na coś do peklowania mięsa i śliwki wędzone

Coraz bardziej kuszacy jest ten plac Grunwaldzki :)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

Pascha Cioci Wiery z Wilna
przepis
jak robić pastę chrzanową z jajcami???
schab + mrozona poledwiczka - pomozecie ? :)
przepis na pasche