cygańska patelnia Pozanń

1. Data: 2004-09-27 21:45:46

Temat: cygańska patelnia Pozanń
Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zasadzie tylko itnuicyjnie wiem, o co chodzi. Czy ktoś wie, gdzie, w Poznaniu,
można to dostać?
P.S. Cena max 60 zł

--
moni K

--
moni K.

1. Data: 2004-09-27 21:54:40

Temat: Re: cygańska patelnia Pozanń
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Sep 2004 23:45:46 +0200, Waćpanna lub Waćpan *moro73*, w
wiadomości news:<news:cja1s9$ao4$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> W zasadzie tylko itnuicyjnie wiem, o co chodzi. Czy ktoś wie, gdzie, w Poznaniu,
> można to dostać?
> P.S. Cena max 60 zł

nigdzie
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-09-27 22:17:24

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 27 Sep 2004 23:45:46 +0200, Waćpanna lub Waćpan *moro73*, w
> [...]

Dzis prawdziwych Cyganów juz niema.....

niestety...

Marek

1. Data: 2004-09-28 07:27:48

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzis prawdziwych Cyganów juz niema.....
> niestety...

Ale moze cyganskie patelnie pozostaly ....
Ja tez chetnie bym taka kupila w Poznaniu.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-09-28 12:37:28

Temat: Re: cygańska patelnia - definicja
Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze. Co to jest? Zebys sie nie okazalo, ze to wok, np.plaski ;-).
Po czym ja to poznam i co z tym zrobie?

Pozdrawiam,
eM zaintrygowana, co cyganska muzyke uwielbia garsciami

PS. W Krakowie tuz przy rynku byla sobie kiedys taka restauracja "Krew
i Roza", a w niej jadlo i do tego muzyka zywego Cygana (wlasciwie
dwoch). Ojejej, jak mi sie podobalo. Tak sie zasluchalam, ze zupelnie
nie pomne, co jadlam :-). Czy ja w ogole cos wtedy (za)mowilam? :-)))

1. Data: 2004-09-28 12:47:51

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cjb3pj$4ov$1@opal.icpnet.pl...

> Ale moze cyganskie patelnie pozostaly ....
> Ja tez chetnie bym taka kupila w Poznaniu.
> Pozdrawiam.
> Basiek.

Patelnie tak...ale obawiam sie że to po jakis targach staroci szukać
trzeba..

z dzieciństwa pamietam że one były baaardzo cieżkie
nie to co dzisiejsze wynalazki

Marek

1. Data: 2004-09-28 12:48:51

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
> dwoch). Ojejej, jak mi sie podobalo. Tak sie zasluchalam, ze zupelnie
> nie pomne, co jadlam :-). Czy ja w ogole cos wtedy (za)mowilam? :-)))

Cieżka jest pierunsko...tak ze dwoma rękami podnosic trzeba...i raczej
koloru mosiadzu/miedzi....

Marek

1. Data: 2004-09-28 13:00:42

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"M.W." pisze:

> Cieżka jest pierunsko...tak ze dwoma rękami podnosic trzeba...i
> raczej koloru mosiadzu/miedzi....

Kolor mi odpowiada. Waga nie, no chyba ze bede wylacznie w
niej cebulke rumienic czy szklic. Rownie dobrze moglabym na piecyk
wrzucac taczke i w niej smazyc to i owo, nie? ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
eM, wybitnie *slaba* plec :-(

1. Data: 2004-09-28 14:19:23

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z dzieciństwa pamietam że one były baaardzo cieżkie
> nie to co dzisiejsze wynalazki

Wiem, mam taka jedna po Babci. Jest swietna i nic sie do niej nie klei.
Chcialabym kupic jeszcze jedna.
Wiesz, to chyba dobry pretekst, zeby wybrac sie na targi staroci.
Pozdrawiam serdecznie.
Basiek.

1. Data: 2004-09-28 14:37:50

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolor mi odpowiada. Waga nie, no chyba ze bede wylacznie w
> niej cebulke rumienic czy szklic. Rownie dobrze moglabym na piecyk
> wrzucac taczke i w niej smazyc to i owo, nie? ;-)

Blisko blisko :)))

ale takich małych taczek już nie robią..:))

Marek

gdzie stolnica w stolicy? ;-)
Nie na temat ale ...
cena piersi