cykliczny katar i zapalenie oskrzeli

11. Data: 2011-05-18 23:40:51

Temat: Re: cykliczny katar i zapalenie oskrzeli
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-18 16:13, lukasz pisze:
> [...]
> nazwalibyśmy je zdrowymi i niezdrowymi. Zrobiłem eksperyment i zacząłem
> unikać jedzenia tzw. pokarmów nieczystych a w krótkim czasie po tym wogóle
> przestałem jeść mięso w tym ryby. Po około 2 latach katar całkowicie
> zniknął, od tamtej pory tj. od około 5 lat praktycznie ani razu nie
> zachorowałem. Czasem zdaża się rano smarknąć, przeważnie gdy poprzedniego
> dnia zjem bardzo dużo słodkiego ale jest to sporadyczne. Nie chcę siać nowej
> mody, jednak jeśli nic nie pomaga to może warto przeprowadzić ten
> eksperyment, zwlaszcza, że to nic nie kosztuje?

Przecież Pan Jezus jadł ryby i mięso-chyba owieczki, które mu w ofierze
składali :-(

--
animka

12. Data: 2011-05-19 06:35:27

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 16:13, "lukasz" <n...@s...com> wrote:

> [...]
> przez przypadek przeczytałem Biblię i bardzo zaciekawiła mnie opisana tam
> kwestia pokarmów zwanych czystymi oraz nieczystymi, współcześnie

A ja przeczytalam kiedys poradnik wesolego stolarza, zaczelam
jesc trociny i deskami wydalac
Siejesz herezje wegetarianskie a nie kazdemu to sluzy.

> Zrobiłem eksperyment i zacząłem
> unikać jedzenia tzw. pokarmów nieczystych a w krótkim czasie po tym wogóle
> przestałem jeść mięso w tym ryby.

bład bo mieso to bialko, zelazo vit z gr.b
ryby - bialko, omega3

> [...]
> mody, jednak jeśli nic nie pomaga to może warto przeprowadzić ten
> eksperyment, zwlaszcza, że to nic nie kosztuje?

siejesz nowa mode i w dodatku podpierasz sie argumentami
ktorych zupelnie nie kapujesz.
twoj katar mogl(ale nie musial) bys spowodowany alergia pokarmowa
jednego ze minimalnych skladnikow, ktore przestales jesc, ciezko
jednoznacznie stwierdzic
ze to napewno bylo mieso i go
wykluczyc, poniewaz alergenow pokarmowych jest
kilkadziesiat tysiecy. niemniej nie wykluczone, ze to mogl byc
np. jakis ulepszacz stowany obecnie to wedlin lub
konserwant - do mies.
wiadomo, mieso terz trza jesc w normie zdrowych granic.
bo kiedy jak wspominasz, dawano ludziom pozwolenie na
jedzenie miesa, to wiekszosc tych z gatunkow trza bylo
sobie upolowac wiec nie byly latwo dostepne.

krwotok przy wypróżnianiu
BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA POŁOŻNYCH i FIZYKOTERAPEUTÓW!!! - WARSZAWA
TEST
BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA POŁOŻNYCH i FIZYKOTERAPEUTÓW!!!
Re: zmniejszenie popedu