cysta

1. Data: 2004-08-25 07:56:51

Temat: cysta
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przepraszam za post nie specjalnie związany z tematyką grupy, ale jest tu
dużo kobiet i liczę, że któraś z Was ma jakieś doświadczenia z podobnym
przypadkiem. Po USG okazało się, że mam torbiel krwotoczną na jajniku o
wymiarach 50x60mm. Do mojej pani doktor udam się dopiero za tydzień, ale
wolałabym wiedzieć na co się szykować. Wszelkie informacje bardzo mile
widziane.
Dziękuje za uwagę.
pozdrawiam
Dominika

1. Data: 2004-08-25 08:07:52

Temat: Re: cysta
Od: "Monia" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Torbiel/cysta jajnika jest małym, wypełnionym płynem zbiornikiem. Taka
torbielka zanika zwykle w przeciągu dwóch, trzech cykli menstruacyjnych,
Jeżeli jednak cysta nie zanika albo nie zmienia się pod wpływem leczenia,
powinna zostać chirurgicznie usunięta.

Pozdrawiam Monia

1. Data: 2004-08-25 08:08:41

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika <d...@w...pl> napisał(a):

> Witam,
> przepraszam za post nie specjalnie związany z tematyką grupy,

Jak mawiają, don't be sorry, just don't do it. NTG to NTG.

> ale jest tu
> dużo kobiet i liczę, że któraś z Was ma jakieś doświadczenia z podobnym
> przypadkiem.

A na pl.misc.samochody pójdziesz pytać o problemy z prostatą?

> [...]
> wymiarach 50x60mm. Do mojej pani doktor udam się dopiero za tydzień, ale
> wolałabym wiedzieć na co się szykować. Wszelkie informacje bardzo mile

Pytaj na pl.sci.medycyna, forum "Zdrowie kobiety".

JoP

Clinique Clarifying Lotion - MILD
Manicure i pedicure [sonda]
pobyt w SPA w Szklarskiej Porebie