cząber zimowy???

21. Data: 2005-08-05 22:25:06

Temat: Re: cząber zimowy???
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa napisał(a):
> I tu się mylisz,wcześniejszy post Mirka do Adama ,cytuję " Podaj adres"
> Niewiele trzeba aby zaskarbić sobie serce tej grupy i ludzi którzy na
> codzień pracują i póżniej poświęcają czas aby laikom pomagać:-)
>
> Pozdrawiam TeresaR

Laikom powiadasz?
Codziennie się zastanawiam nad tym czy aby ktokolwiek komukolwiek jest w
stanie na tej grupie pomagać na co dzień.
No może z wyjątkiem boletusa, bo to ni pies ... ni grzyb pospolity.
Narasta samoistnie jak tylko trzeba wodę lać.
;-)
pozdr. Jerzy

22. Data: 2005-08-06 07:56:20

Od: "Lidia Roda" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa <t...@o...pl> napisał(a):

> I tu się mylisz,wcześniejszy post Mirka do Adama ,cytuję " Podaj adres"
> Niewiele trzeba aby zaskarbić sobie serce tej grupy i ludzi którzy na
> codzień pracują i póżniej poświęcają czas aby laikom pomagać:-)

Nie uogólniajmy. Są na tej grupie ludzie, którzy baaardzo pomagają (patrz
wcześniejszy post Tadeusza - krótka i zwięzła odpowiedź na pytanie, potem
odpowiedź boletusa) i są tacy, którzy przed zadaniem pytania "podaj adres"
najpierw opierniczają. A to jest niemiłe i zniechęca chyba bardziej niż stado
ślimaków zjadających wysępionego dzwonka karpackiego. I po czymś takim to
nawet adresu nie chce się podawać. Takie rzeczy to nie tylko, na szczęście,
domena tej grupy ale każdej innej także.
Pozdrawiam
Lidka

23. Data: 2005-08-08 08:35:27

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj adres, wyślę Ci cząber bylinowy za darmo.Za oszczedności kupisz
> nasiona jednorocznego i porównasz.
> Pozdrawiam.Mirzan

Mirku !
Jak zostanie Ci jeszcze coś do wysępienia to ja się zapisuję choćby na małe
źdźbło.

Pozdrawiam - Jagoda

24. Data: 2005-08-08 10:55:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mirku !
> Jak zostanie Ci jeszcze coś do wysępienia to ja się zapisuję choćby na małe
> źdźbło.
>
> Pozdrawiam - Jagoda

Poprzedni chętny chyba zrezygnował, podaj adres.
Pozdrawiam.Mirzan

muszki w trawie
Podwójny żywopłot ozdobny
Problem z ognikiem
Z czego zrobić labirynt (żywopłot) H=30cm, W=20cm
mieczyk,dalia-wystawa