czapeczki i buciki dla niemowlakow

1. Data: 2007-01-12 16:04:56

Temat: czapeczki i buciki dla niemowlakow
Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No szukam jak w tytule;)
Archiwum przejrzalam, wiele linkow nie dziala:(
Wiec jak ktos cos ma - pprzyjmuje kazda ilosc:) i szydelko i druty:)
MadziaK

2. Data: 2007-01-12 17:18:14

Temat: Re: czapeczki i buciki dla niemowlakow
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK napisał(a):
> No szukam jak w tytule;)
> Archiwum przejrzalam, wiele linkow nie dziala:(
> Wiec jak ktos cos ma - pprzyjmuje kazda ilosc:) i szydelko i druty:)
> MadziaK

W bucikach mogę pomóc, gorzej z czapeczkami, ale kiedyś robiłam
dzieciom jak piętę w skarpetce.. Może to jest jakiś patent? A tu
proszę butki z instrukcją obsługi. Cuuuudne, aż szkoda, że nie mam
komu zrobić. Pozdrawiam Mono
http://photofile.ru/users/bavlnka/2203872/

3. Data: 2007-01-12 18:09:07

Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki:)
Mozesz zrobic mojej coreczce, ktora ma sie kolo PrimaAprilisa urodzic:)))
:)
pozdrawiam i lece ogladac:) Dziekuje;)
MadziaK

Użytkownik "Mono" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

4. Data: 2007-01-13 11:49:53

Od: "Aneta" <amata@.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Link do kopalni wzorów dla dzieci - nie tylko czapeczki i buciki.

http://smg.photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Det
skie%20modeli/

Mam nadzieje , że się nadało.

Pozdrawiam
Aneta z Zielonej Góry

5. Data: 2007-01-13 17:23:57

Od: "Alfiki" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK napisał(a):
> No szukam jak w tytule

>Afiki
> Polecam czasopismo BOBAS - Diana .W numerze 4 / 2006 - jest jeszcze w kioskach
cena 6.90,-
> jest wszystko na pierwsze 2 latka.Swietny numer. Ma być nowy numer BOBASA - 23
stycznia 1/2007 w >kioskach. Okładka zapowiada ciekawe ubranka od 50 - 92 cm.
Jest jeszcze czasopismo Sandry DZIECI I >DZIECIAKI / modele od 56 - 110 cm. wyd.
specjalne / 1/2006. Może gdzieś w archiwach znajdziesz.
> Pozdrowienia i powodzenia w robótkach

:) ech
[xxx]Widok
(szydełko) - prośba o wzór na ściągacz