(szydełko) - prośba o wzór na ściągacz

1. Data: 2007-01-12 12:50:34

Temat: (szydełko) - prośba o wzór na ściągacz
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam duży kawałek futerka z królika w kolorze czekoladowym i wymyśliłam sobie,że
będzie z niego uszyty przód (zapięcia jak do futer) swetra - natomiast rękawy i
tył będą zrobione z grubej włóczki.Kupiłam dzisiaj taką włóczkę - 113m/100g.
I tu moje pytanie do szydełkujących kobitek :)
Chciałabym zrobić to jakimś gładkim ściegiem na szydełku ,a dół rękawów,tyłu i
ewentualnie jakiś półgolfik,stójka czy coś w tym stylu - ważne żeby było ciepło
pod szyją - ściegiem ściągaczowym.Szukałam jednak odpowiedniego wzorku
nadającego się na ten ściagacz i niestety nic nie mam ciekawego.Poratujcie
dziewczyny i doradzcie coś ,bo aż mi się rączki palą żeby zacząć to robić :)

Marzena

2. Data: 2007-01-12 15:42:24

Temat: Re: (szydełko) - prośba o wzór na ściągacz
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> dziewczyny i doradzcie coś ,bo aż mi się rączki palą żeby zacząć to robić
:)

A zwyczajny ściągacz szydełkowy - słupki reliefowe na przemian tylny i
przedni - się nie nadaje?
Fajny jest też taki wzór - 4 przednie, 4 tylne, a w kolejnych rzędach
przesunięcie o 1, wychodzą skośne pasy, ale niestety się trochę "uciąga".

B.

3. Data: 2007-01-12 19:19:10

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zwyczajny ściągacz szydełkowy - słupki reliefowe na przemian tylny i
> przedni - się nie nadaje?

prosze oswieccie mnie co to takiego, szydelkuje juz jakis czas a nie
spotkalam sie z takimi okresleniami ani tym bardziej wzorami a moze szkoda...
anna

4. Data: 2007-01-12 19:54:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania1161" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> prosze oswieccie mnie co to takiego, szydelkuje juz jakis czas a nie
> spotkalam sie z takimi okresleniami ani tym bardziej wzorami a moze
szkoda...

Szkoda na pewno:)

Zobacz na tej stronie, świetne zdjęcia, więc nie będę języka strzępić:
http://crochetme.com/working-around-the-post-explori
ng-raised-double-crochets

B.

karnawal-stroj afrykanski
A co? Ja taż się pochwalę
Pomocy.Strona z czeskimi gazetkami o robotkach dla dzieci
do rablinki
XXXXX