czapka:)

1. Data: 2007-02-02 12:34:40

Temat: czapka:)
Od: "kacpersson" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam mam pytanie da sie jakims domowym sposobem skurczyc welniana
czapke?
poszedlem na sanki i mi sie roztyla:) ,a ja lubie wiec pomyslalem, ze
ja jakos uratuje:)
pozdrawiam
kacper

2. Data: 2007-02-02 15:22:24

Temat: Re: czapka:)
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 13:34, "kacpersson" <k...@g...com> wrote:
> [...]
> czapke?
> poszedlem na sanki i mi sie roztyla:) ,a ja lubie wiec pomyslalem, ze

Oj, chyba nie jest wełniana. Wełna się nie rokłada, a raczej
kurczy :-)). A jak już się rozłożyła, to raczej szans na złożenie nie
ma. Mono

3. Data: 2007-02-02 21:56:52

Od: "kacpersson" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

szkoda.
ale i tak dzieki za odzew.

4. Data: 2007-02-03 15:06:28

Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kacpersson" <k...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> witam mam pytanie da sie jakims domowym sposobem skurczyc welniana
> czapke?
> poszedlem na sanki i mi sie roztyla:) ,a ja lubie wiec pomyslalem, ze
> ja jakos uratuje:)

Spróbuj ją wyprać w gorącej wodzie (np. 60 stopni), jest szansa że się
skurczy. Ale jest tez możliwość, że się zniszczy, wszystko zależy od tego, z
czego ona jest zrobiona ;)
Pozdrawiam.
Agnieszka

5. Data: 2007-02-03 16:00:05

Od: "Barbara " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kacpersson <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
> czapke?
> poszedlem na sanki i mi sie roztyla:) ,a ja lubie wiec pomyslalem, ze

mnie się wydaje że nie trzeba prać ...tylko zamoczyć w gorącej wodzie

6. Data: 2007-02-03 18:22:04

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 16:06, "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> skurczy. Ale jest tez możliwość, że się zniszczy, wszystko zależy od tego, z

jeśli to syntetyk, to raczej ją dobijesz M.

7. Data: 2007-02-05 13:47:17

Od: "Telimena Ładowska" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara <p...@g...pl> napisał(a):

> mnie się wydaje że nie trzeba prać ...tylko zamoczyć w gorącej wodzie
>
> albo spróbuj wyprać i wywiruj w pralce na niewielkich obrotach

[szydełko] głównie biżuteria ale i ciuszki też są
[szydełko] walentynkowo...
koń
(szydełko) Szukam tłumaczenia wzorów!!!
xxx prośba o key