czarnobialy kon

1. Data: 2004-03-04 20:03:30

Temat: czarnobialy kon
Od: "Kanishy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Poszukuje obrazka w kolorze czarnobialym, Przedstawia on konia w biegu.
Widzialm do u p. Rusek (chyba nie pomylilam nazwiska) na wystawie w M1 w
Krakowie.
Pani ta podobno nalezy do krakowskiego koła przy Muzeum Ludowym przy pl.
Wolnica (a teraz to już na pewno przekrecilam nazwe).
Jeśli ta Pani czta te liste albo przynajmniej ktos ja zna lub zna ten
obrazek.. Proszwe przeslijcie mi go

Kani

1. Data: 2004-03-05 07:56:47

Temat: Re: czarnobialy kon
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-04 21:03, Użytkownik Kanishy napisał:
> [...]
> Wolnica (a teraz to już na pewno przekrecilam nazwe).
> Jeśli ta Pani czta te liste albo przynajmniej ktos ja zna lub zna ten

wyslalam 5 czarno-bialych
moze akurat sie trafi :)

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

[xxx] wzorki - poszukiwane
[xxx] Miarka wzrostu
Re: fanklub kapelusików na szydełku -schematy
Prośba!!!
[netykieta itp.] przydatne linki (szczególnie dla Nowicjuszek)