Re: fanklub kapelusików na szydełku -schematy

1. Data: 2004-03-04 21:55:38

Temat: Re: fanklub kapelusików na szydełku -schematy
Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może tutaj cos znajda dla siebie  "fanklubwiczki' bo wybór całkiem,całkiem
>
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25309
>
> Pozdrawiam i życzę miłego dziergania /moze któraś z rozpedu zrobi o jeden za
> dużo i podrzuci/
> Wiola

Ja jestem w głębokim szoku!!!Kapelusze są super - dziękuję w imieniu
wszystkich "fanklubowiczek kapeluszów" . Jednoczesnie chcę nadmienić , że
przyjmuję do fanklubu te brzydsze połowy ... nie wiem tylko czy starczy im
samozaparcia by podziwiać misterne koronki na naszych głowach...;-)czy zejdą
wzrokiem nieco niżej i będziemy musiały założyć fanklub spódniczek na szydełku
lub strojów bikini - pewnie wtedy byłoby o wiele więcej fanklubowiczów ;-)
Lori :-)

1. Data: 2004-03-04 23:55:12

Od: "AnnaB" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fanki kalepuszowe, czy któraś z Was już nosiła takie cóś?
Zastanawia mnie bowiem sprawa trzymania fasonu przez taki kalepusik....? A
co jak coś tam sobie dżdży? Np. na uroczym spacerku nad morzem? Hę?

Anna v. G. (Ziemia Lubuska)
**********************************
mój albumik:
http://tinylink.com/?UPWGSGIlmp

1. Data: 2004-03-05 07:04:21

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, podejrzewam ze trzeba byc czujnym na wszystko co sobie leci z nieba
:-))))
Nie slyszalam o usztywnianiu, ktore wytrzyma roznosci dżdżace z
niebios....., ale malo sie interesowalam usztywniaczami, hihihi

Ewa (Krakow)
GG4429837

PS. Aniu, a kto chodzi po plazy w czasie deszczyku.... no chyba ze masz
torbe na kapelusik z wiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeelkim rondem i plaszczyk
przeciwdeszczowy, hihihi. Inaczej pozostaje wybierac sie w pieknym
kapelusiku tylko wowczas gdy jest duze prawdopodobienstwo, ze opadow nie
bedzie.....

1. Data: 2004-03-05 10:22:35

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapelusze usztywniane krochmalem nadają się raczej jako ochrona przed
słońcem , ale w czasie deszczu raczej polecam parasol ^_^'

1. Data: 2004-03-05 10:46:05

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lori napisał:

> [...]
> lub strojów bikini - pewnie wtedy byłoby o wiele więcej fanklubowiczów ;-)

Lori, ja to juz poslzam dalej, tzn, za ich tokiem rozumowania i ...
jesli sie nie myle, to koniakowskie stringi, to byloby to !!! :)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-03-05 13:14:17

Od: "AnnaB" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciwdeszczowy, hihihi. Inaczej pozostaje wybierac sie w pieknym
> kapelusiku tylko wowczas gdy jest duze prawdopodobienstwo, ze opadow nie

No cóż, jako urodzona katastrofistka zawsze przewiduję gromy z jasnego nieba
i czepiam się tramwaju ;o)
To może jednak zrobię taki pewnej sześcioletniej elegantce... Ona chyba
raczej nie będzie miała takich wątpliwości.
Pozdrowionka!

--
Anna v. G. (Ziemia Lubuska)
mój albumik:
http://tinylink.com/?UPWGSGIlmp

Prośba!!!
[netykieta itp.] przydatne linki (szczególnie dla Nowicjuszek)
Re: strona z drobnymi wzorkami
Re: Koronki irlandzkie
koszyczek <szydełko>