czarny pieprzyk

1. Data: 2009-08-06 21:06:58

Temat: czarny pieprzyk
Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

ma pieprzyk który po wakacjach zrobił się całkiem czarny. Czy mam z tym iść
do jakiegoś lekarza? Czy iść do lekarza pierwszego kontaktu czy np. do
szpitala do onkologa? Pytam się pierwszy raz bo nie wiem czy to jest ważne
czy nie że mam coś takiego ale zastanawiam się czy nie lepiej dmuchać na
zimne i nie sprawdzić? Nie ma żadnych obwódek ani innych guzków wokół tego.

Maciek

2. Data: 2009-08-07 05:42:31

Temat: Re: czarny pieprzyk
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy nie że mam coś takiego ale zastanawiam się czy nie lepiej dmuchać na
> zimne i nie sprawdzić? Nie ma żadnych obwódek ani innych guzków wokół

Mimo tego, że nie masz dodatkowych objawów, nie lekceważ tej zmiany.
W pierwszej kolejności do dermatologa. Ten powinien zlecić dodatkowe badania
w celu wykluczenia zmian nowotworowych.
Pozdrawiam !
WOJO

3. Data: 2009-08-07 12:43:58

Od: "Konio" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message

> Mimo tego, że nie masz dodatkowych objawów, nie lekceważ tej zmiany.
> W pierwszej kolejności do dermatologa. Ten powinien zlecić dodatkowe
> badania w celu wykluczenia zmian nowotworowych.

Od mniej więcej 30 lat mam na brzuchu pieprzyk który przez te wszystkie lata
rozrósł się, ma nierównomierne zabarwienie i strukturę oraz czasem pobolewa
i swędzi. Kiedy umrę? :D

Konio
PS. Wcale nie żartuję z tym pieprzykiem - po prostu życie mnie nauczyło że
więcej ludzi wykończyli szamani i lekarze niż choroby.

4. Data: 2009-08-07 16:04:22

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Konio" napisał:
> Od mniej więcej 30 lat mam na brzuchu pieprzyk który przez te wszystkie
> lata rozrósł się, ma nierównomierne zabarwienie i strukturę oraz czasem
> pobolewa i swędzi.

30 lat i jeszcze tego nie wyrwałeś, nie wygryzłeś?
ja bym nie wytrzymał:O)

> Kiedy umrę? :D

czy to ważne kiedy?
nie liczy się długosć zycia tylko jego jakość!:O)
bo nasze życie jest tylko mgnieniem w stosunku do wieczności:O)

Krew - zanizone PDW, MPV i P-LCR
ibuprom a dentysta
"leczenie objawowe" - oxymoron?
Czym w raka?
Przesczep serca u dziecka ? Jestesmy zacofani ?