czarodziejski prezent dla mamy

1. Data: 2005-12-09 23:20:05

Temat: czarodziejski prezent dla mamy
Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama ma 56 lat i w koncu chcialabym jej strzelic na prezent jakis extra
kosmetyk z najwyzszej półki. Cos, co by szybko poprawiało jej wygląd (
widoczne zmarszczki, przebarwienia-ma co ukrywać, zmęczona cera). Myslalam
nad pudrem lub podkladem liftingującym, chodzi mi o cos, co szybko, jak za
dotknieciem czarodziejskiej różdżki w widoczny sposób jej pomoże lepiej się
poczuć, i aby ten efekt rzeczywiscie byl wyraźnie widoczny.Zauwazylam, ze na
codzien uzywa tylko pudru, podklad jest od święta, a chcialabym , zeby
używała tego na codzien, myslalam nad podkladem w kompakcie, tylko tutaj
trudno wymyslic cos liftingującego...
Ostatecznie myslalam tez nad kremem, i to też nie sensu strikte
pielgnacyjnym, tylko bardziej o takim optycznym oszustwie, cos
liftingującego najlepiej, na dzien lub na noc-wszystko jedno, oby tylko byla
zadowolona rano z widoku z lustrze. Poradzcie co kupic, prosze o konkretne
produkty, cena do 300zł.Pozdrawiam.

1. Data: 2005-12-09 23:39:16

Temat: Re: czarodziejski prezent dla mamy
Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evita"
> [...]
> dzien lub na noc-wszystko jedno, oby tylko byla zadowolona rano z widoku z
> lustrze. Poradzcie co kupic, prosze o konkretne produkty, cena do

Wiem, ze Twoje pytanie bylo nieco inne, ale czytajac opis tego, czego
potrzebujesz wydaje mi sie, ze najfajniejszym prezentem byloby wykupic Twojej
mamie zabiegi w salonie kosmetycznym. Efekt bedzie taki, jakiego nie osiagnie za
pomoca kremu, uczucie czegos z ekstrapolki rowniez - calosc spelnia wszelkie
wymogi, pomysl, moze to jest jakies rozwiazanie.
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-12-09 23:49:11

Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie takie zabiegi odpadają, a to z tego powodu, ze moja mama mieszka
w małej mieścinie i nie ma tam profesjonalnych kosmetyczek, poza tym trzeba
by przyjąć cała serię takich zabiegów, a to sporo kosztuje.
Myslalam o czyms takim na codzien, co daloby jej poczucie odrobiny luksusu.

1. Data: 2005-12-10 06:29:54

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to kup zestaw do mikrodermabrazji AA albo Loreala. Kosztuje 70 zł, stosuje
się go co 2-3 dni i mi (jestem młodsza, ale w tym wypadku nie ma to
znaczenia) super poprawił cerę. Zachwalałam te zestawy kilka postów niżej.
Efekt co prawda jest widoczny już po pierwszym użyciu tyle że minimalnie,
ale po dwóch, trzech tygodniach... - super.

pozdrawiam,
ewa

1. Data: 2005-12-10 10:48:43

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie co kupic, prosze o konkretne
> produkty, cena do 300zł.Pozdrawiam.

najlepiejbyloby zając sie pielgnacja :kremy,serum cos pod oczy,przejrzyj
katalog KWC na wizaz.pl ,produkty powyzej 40 roku ,chyba cos takiego jest.
p.

1. Data: 2005-12-10 21:28:58

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze kolagen naturalny?

Kupilam sobie kilka mini-opakowan na allegro i jestem zachwycona, naprawde
poprawia stan cery.

Ja tez szukam fajnego prezentu dla mamuski w wieku 55 lat , tak wiec bede
sledzic watek :)

Pozdr.
Lidka

1. Data: 2005-12-10 21:40:55

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnfhau$r7k$1@news.onet.pl>
L <l...@o...pl> pisze:

> A moze kolagen naturalny?
> Kupilam sobie kilka mini-opakowan na allegro i jestem zachwycona,
> naprawde poprawia stan cery.

A możesz napisać co to takiego?
Albo jakieś linki podać?
Czy to jakiś krem?

> Ja tez szukam fajnego prezentu dla mamuski w wieku 55 lat , tak wiec
> bede sledzic watek :)

Łojeżu - pomysłów na taki prezent może być setka.
Byleby tylko mieć odpowiednio dużo kasiory ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-10 21:58:21

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evita" <e...@p...onet.pl> napisał/a w

> Moja mama ma 56 lat i w koncu chcialabym jej strzelic na prezent
> jakis extra kosmetyk z najwyzszej półki. Cos, co by szybko
> poprawiało jej wygląd

Może nie jest to kosmetyk z najwyższej półki, nie jest też podkładem,
ale polecę Ci, bo sama zamierzam kupić Mamie (jest niemal
rówieśniczką Twojej) pod choinkę. Zestaw MorphoCreator AA Oceanic.
Mama miała próbki i baaaardzo sobie chwaliła. I gdyby nie ta cena
(ok. 100zł za dwa słoiczki - krem na dzień i na noc), na pewno już
dawno zakupiłaby sobie.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

1. Data: 2005-12-11 11:49:29

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje link do tego, co kupilam:
http://allegro.pl/show_item.php?item=64502302

A kasiory nie szczedze a i tak nie jest latwo. Chyba znow jej kupie jakis
ciuch...

Pozdr.

1. Data: 2005-12-11 13:06:46

Od: "zaba" <no spam@zaba.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zofia Rakowska" napisała :
> [...]

Z doświadczeń mojej mamy (60 lat) powiem tylko tyle, nie wydawaj pieniędzy
na żadne yves rocher, avon bo te kremy nic nie dają, moja mam testowała
wszystko po kolei zaczynając od tych tańszych garnier itp. po te z
najwyższej półki clarins, dior,
kiedy kupiłam jej w prezencie krem przeciwzmarszczkowy annayake powiedziała
że nareszcie od razu widzi różnicę i to był strzał w 10, niestety jego cena
to ok.500 zł.
Za 300 zł myślę że kupisz coś diora może jakieś serum liftingujące "capture
lift" czy jakoś tak się to nazywa, też mama sobie chwaliła, pamiętam
preparat który używało się chyba na noc max przez 2 tygodnie ( albo do końca
opakowania), a potem należało robić przerwę- ten był chyba najlepszy.
Jeszcze pojawił się w Polsce krem StriVectin ( chyba tylko w sephorach) -
podobno to rewolucja
( ale tylko tak słyszłam) i można go kupić za 300-400 zł.
zaba

jak to mozliwe - diorissimo na allegro....
[Allegro] Weryfikacja
szukam zapachu dla kobiety
Tabletki na powiekszenie piersi
[gdzie] satynowe spodnie Wrocław