czegóż to ludzie nie wymyślą...

1. Data: 2005-12-27 23:30:41

Temat: czegóż to ludzie nie wymyślą...
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

od razu mówię, ze to nie spam, nie mam nic wspólnego ze sprzedawcą...

normalnie jak zobaczyłam tytuł tej aukcji to się powstrzymać nie mogłam...

E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-12-27 23:35:29

Temat: Re: czegóż to ludzie nie wymyślą...
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:
> od razu mówię, ze to nie spam, nie mam nic wspólnego ze sprzedawcą...
>
> normalnie jak zobaczyłam tytuł tej aukcji to się powstrzymać nie
> mogłam...

W takim razie poprosze taki pomniejszajacy. Oj bardzo bym taki chciala :)

Zazula

1. Data: 2005-12-28 10:13:21

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Emi napisał(a):
> od razu mówię, ze to nie spam, nie mam nic wspólnego ze sprzedawcą...
>
> normalnie jak zobaczyłam tytuł tej aukcji to się powstrzymać nie mogłam...

to jest jeszcze nic ;)))
zobacz to :

zaliczylam malego <rotfla> jak to zobaczylam;))

zdrowka
monika

p.s ja tez tego cudu nie sprzedaje :D

1. Data: 2005-12-28 10:55:52

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał(a):

> zobacz to :

> zaliczylam malego <rotfla> jak to zobaczylam;))

tiaaa... teraz zamiast widoków "przedziałek z procą" będą widoki bez procy,
za to nadal z pupskiem na wierzchu.

1. Data: 2005-12-28 14:40:36

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle napisał(a):

> to jest jeszcze nic ;)))
> zobacz to :

> zaliczylam malego <rotfla> jak to zobaczylam;))

> [...]

juz po niego lecę ;)

a tak swoja drogą - jakos niegdy majtki mi nie wystawały ze spodni, a
noszę niemal wyłącznie stringi :D

1. Data: 2005-12-28 14:59:56

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> a tak swoja drogą - jakos niegdy majtki mi nie wystawały ze spodni, a
> noszę niemal wyłącznie stringi :D
>
> --
> E_m_i_
A nosisz spodnie-biodrowki?
Ilona

1. Data: 2005-12-28 15:34:03

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> a tak swoja drogą - jakos niegdy majtki mi nie wystawały ze spodni, a
> noszę niemal wyłącznie stringi :D

mi tez nie, ale znam dziewczyne z klasy maturalnej, ktorej codziennie
takowe ze spodni wystaja.. i to nie jakos delikatnie ale gdzies do 1/3
plecow :/ naprawde nie wiem jak ona to robi, w kazdym razie codziennie w
klasie przechodzi szmer "dzisiaj pomaranczowe" , "dzisiaj czarne z
cekinem" etc . makabra.

pozdrawiam
monika

1. Data: 2005-12-28 15:35:15

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A nosisz spodnie-biodrowki?
> Ilona

to mysle nie jest zaden problem, jesli ktos nosi biodrowki. Po prostu
mozna dobrac sobie figi/stringi z obnizonym stanem a takich jest duzo.

pozdrawiam
monika

1. Data: 2005-12-28 15:46:06

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle napisał(a):

> [...]

noszę, ale wgranicach rozsądku (czyt. nie wystaje mi pół tyłka, "rowka"
tez nie widać)

> to mysle nie jest zaden problem, jesli ktos nosi biodrowki. Po prostu
> mozna dobrac sobie figi/stringi z obnizonym stanem a takich jest duzo.

dokładnie... właściwie to wszystkie (no, może 80-90%) mam niskie

1. Data: 2005-12-28 15:59:38

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot napisał(a):

> tiaaa... teraz zamiast widoków "przedziałek z procą" będą widoki bez procy,
> za to nadal z pupskiem na wierzchu.

I tak najlepsze są "antygwałty" - czyli rajstopy wystające ze spodni
biodrówek na pół pleców a pod nimi jeszcze proca i do tego bluzeczka do
pępka ;)
efka

(gdzie) podkłady Revlon w Gdyni?
Praca w Internecie - płacę nawet 600$ !!!
Cienie troj-wymiarowe - co to takiego?
"mokry" cień
krem