Re: czemu nie można cały czas być szczęśliwym?

1. Data: 2004-04-20 21:45:47

Temat: Re: czemu nie można cały czas być szczęśliwym?
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:c643c2$9pt$1@news.onet.pl...

> zadowolenie, radość itp
> i nagle pojawia się jakaś przeszkoda

np jaka??

> czy smutek jest nam do czegoś potrzebny?
> jakie byłoby życie bez niego? ;))

Sadze ze latwiejsze, ale czy nie jest mile nosic w sobie uczucie smutku,
powodowane tesknota za ukochana osoba? Za osoba, ktora na pewno kiedys
jeszcze zobaczymy... Przeciez to wspaniale uczucie kiedy sciska czlowieka
wewnatrz, zbiera sie w nim ta, jakby nie bylo negatywna strona uczuc i po
pewnym czasie uwalnia sie w chwili spotkania z ta upragniona najbardziej na
swiecie osoba, ktora jest jedyna godna na takie zaangazowanie z naszej
strony...

> tak sobie rozmyślam bo mi się ksiązki do poduszki czytać nie chce

Lepiej czytaj i to duzo
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-21 10:30:33

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wewnatrz, zbiera sie w nim ta, jakby nie bylo negatywna strona uczuc i po

no właśnie, czy "smucenie się"
przypadkiem nie daje nam właśnie odczuć, że żyjemy?
czy nie jest, paradoksalnie, czymś
pożytecznym??

natalia

[albertan] prorok