czemu nie można wyświetlić niektórych postów?

1. Data: 2007-02-07 19:12:14

Temat: czemu nie można wyświetlić niektórych postów?
Od: "Iwona Martyniuk" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem dlaczego nie można wyświetlić niektórych postów z gazety.pl, a
może jest inna droga dopisywania się do tego serwisu? Prosze o odpowiedź

2. Data: 2007-02-07 19:38:01

Temat: Re: czemu nie można wyświetlić niektórych postów?
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Iwona,

> nie wiem dlaczego nie można wyświetlić niektórych postów z gazety.pl, a
> może jest inna droga dopisywania się do tego serwisu? Prosze o odpowiedź

http://www.newsgate.pl
dziala poprzez poczte, jakies 4 mce temu mial przerwe 2 miesieczna ale
teraz dziala

klinton

Jak to robi Rasiak - zobacz >> http://link.interia.pl/f19ee

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

3. Data: 2007-02-07 19:40:18

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:eqd8ad$gkl$1@inews.gazeta.pl, *Iwona Martyniuk* wrote:
> nie wiem dlaczego nie można wyświetlić niektórych postów z
> gazety.pl, a może jest inna droga dopisywania się do tego serwisu?
> Prosze o odpowiedź

Ten "serwis" to grupy dyskusyjne.
Gazeta.pl to tylko marny interfejs webowy do tego.
Przez google groups zobaczysz wszystko, łącznie z bogatym archiwum.

--
darnok
"A ja TRUskawki cukrem..."

Wpływ odżywiania na SAMOPOCZUCIE