czemu żołądek nie lubi tłustego i zimnego

1. Data: 2011-05-04 16:53:22

Temat: czemu żołądek nie lubi tłustego i zimnego
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pieczarki, usmażone kapelusze w jajku (styl kotlecika)
dość tłusto, prostu z lodówki, niepodgrzane
i jazdy z żołądkiem mniejsze lub większe

ciekawi mnie czemu mój żołądek tego nie lubi

jaka reakcja tam zachodzi? skoro na ciepło jest ok
czy wszystko na zimno smażone tak może na mnie wpływać?

2. Data: 2011-05-04 17:06:00

Temat: Re: czemu żołądek nie lubi tłustego i zimnego
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 May 2011 18:53:22 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
>
> jaka reakcja tam zachodzi? skoro na ciepło jest ok
> czy wszystko na zimno smażone tak może na mnie wpływać?

Zimny tłuszcz trudniej emulguje w żołądku, zanim zacznie być trawiony.
Może też mieć znaczenie, że pieczarki to jednak GRZYBY.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

3. Data: 2011-05-04 17:08:07

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Maj, 18:53, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
> pieczarki, usma one kapelusze w jajku (styl kotlecika)
> do t usto, prostu z lod wki, niepodgrzane
> i jazdy z o dkiem mniejsze lub wi ksze
>
> ciekawi mnie czemu m j o dek tego nie lubi
>
> jaka reakcja tam zachodzi? skoro na ciep o jest ok
> czy wszystko na zimno sma one tak mo e na mnie wp ywa ?

Bo zołądek zeby to przerobic i strawic najpierw musi podgrzac
no wiec dluzej tam kisnie...no i ju noł dali

4. Data: 2011-05-04 21:39:52

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zimny tłuszcz trudniej emulguje w żołądku, zanim zacznie być trawiony.
> Może też mieć znaczenie, że pieczarki to jednak GRZYBY.

też tak sądzę że ma to istotne znaczenie

pamiętam jedną z podróży, kiedy to smarzone ciepłe kotlety
zjadłem przed wyjazdem, kurs 400KM, dosłownie 3km przed dojazdem
staneliśmy w krzakach haftowałem, większą część podróży odbijał mi się
tłuszcz

może to jednak kwestia rodzaju tłuszczów, które gorzej trawię
ogólnie miewam często wzdęcia, i różne jazdy w gardle
to chyba zgaga się nazywa
echo, czy coś tam mi robili żołądka, i niby wszystko OK

jak sprawdzić, do kogo się udać, by mi wyraźnie
powiedział: co dla mnie lepsze?
olej roślinny, margaryna, smalec, a może inny, słyszałem o fryturze

no cóż smażone lubię, ale może czas ograniczyć ;-(

5. Data: 2011-05-05 16:59:07

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> olej roślinny, margaryna, smalec, a może inny, słyszałem o fryturze
>

> no cóż smażone lubię, ale może czas ograniczyć ;-(

Tłuszcz, to tłuszcz... Proponuję przejść na potrawy dietetyczne, bez
tłuszczu. Unikać smażonego, tylko duszone i ew. grill.

Fryturę stosuje się do głębokiego smażenia (wysoka temp.)

Iwona

6. Data: 2011-05-05 18:44:38

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
> Tłuszcz, to tłuszcz... Proponuję przejść na potrawy dietetyczne, bez
> tłuszczu. Unikać smażonego, tylko duszone i ew. grill.
>
> Fryturę stosuje się do głębokiego smażenia (wysoka temp.)

dylemat
- narzekać na żołądek bo niezdrowe smakuje
- jeść zdrowo, i odmawiać sobie co dobre

jakie jest mniejsze zło? który z tłuszczy?

autystyczne umysly
Kłucie w przełyku
Pilna potrzeba - proszę o pomoc
Jak wyzbyć się swojej seksualności?