czerniejące srebro

1. Data: 2003-01-19 20:18:53

Temat: czerniejące srebro
Od: "Gosia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co może być przyczyną ciemnienia srebra w noszonej przeze mnie biżuterii?

2. Data: 2003-01-19 22:07:25

Temat: Re: czerniejące srebro
Od: "Kinga" <k...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co może być przyczyną ciemnienia srebra w noszonej przeze mnie biżuterii?

Mialam ten sam problem, po 4 dniach wyczyszczona przeze mnie bizuteria byla
w strasznym stanie, nadawala sie tylko na kolejne czyszczenie. Zauwazylam
jednak ze dzieje sie tak od momentu gdy zaczelam stosowac preparaty z
cynkiem, nie wiem czy to faktycznie byl ten powod, ale jakis czas po ich
odstwieniu problemy sie skonczyly

Kinga
k...@o...pl

3. Data: 2003-01-20 07:58:50

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Co może być przyczyną ciemnienia srebra w noszonej przeze mnie
biżuterii?

ogólnie rzecz biorąc za czernienia srebra odpowiedzialna jest siarka
na -2 stopniu utlenienia. Jeżeli w wyniku zaburzeń (zatruć organizmu)
znajduje się ona w pocie to srebro ciemniej. Dawniej (gdy ludzie
rzadziej się myli - lekarz potrafił rozpoznać wiele chorób po zapachu
pacjenta - dzisiaj jest to rzadkość. Musisz sama wyczaić co się
zmieniło w Twoim zdrowiu (pożywieniu).

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2003-01-20 11:39:35

Od: b...@g...pl (Brach Bronisław) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-01-20 14:04:56

Od: "Tomasz Bandurski" <t...@n...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co może być przyczyną ciemnienia srebra w noszonej przeze mnie biżuterii?

Nie uzywalas czasem Dermaknelu albo jakiegos specyfiku zawierajacego siarke?
T.

jak ktos ciekawy dlaczego nie ma pieniedzy na ochrone zdrowia i place dla personelu
Uzaleznienie od tabletek.
interreakcja z cilestem
dziwne samopoczucie-co to moze byc????
Problemy z krzyzem i jakies cwiczenia na kregoslup