cześć

1. Data: 2002-11-18 22:21:51

Temat: cześć
Od: "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

czytam sobie tę grupę juz od jakiegos czasu
czy mogę się dosiąść..? ;-)

trochę przeraża mnie tren R .. zje mnie?!
;-)

1. Data: 2002-11-18 22:26:48

Temat: Re: cześ
Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ziutecznik wrote:
> [...]

Na tren R'a najlepszy muchozol.

W razie małej skuteczności, można go jeszcze splonkować dla pewności.

Saulo

1. Data: 2002-11-18 22:29:49

Temat: Odp: cześ
Od: "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <a...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:arbpbu$f2j$...@n...tpi.pl...

> Na tren R'a najlepszy muchozol.
> W razie małej skuteczności, można go jeszcze splonkować dla pewności.

muchozol rozumiem
plonk - to oznaka słabości mam wrażenie

1. Data: 2002-11-18 22:31:53

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo wrote:
> [...]

Oczywiście nie namawiam.
Można go przecież również po prostu polubić i wtedy nie będzie przeszkadzać,
że produkuje mające po kilkanaście czy kilkadziesiąt postów serie
dowciapnych jednowierszowych kupletów.

Saulo

1. Data: 2002-11-18 22:36:53

Od: "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <a...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:arbpl6$gtq$...@n...tpi.pl...

> [...]
przeszkadzać,
> że produkuje mające po kilkanaście czy kilkadziesiąt postów serie

myśł przyszła po czynie?
;-))

1. Data: 2002-11-18 22:46:12

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ziutecznik wrote:
> [...]

Oczewiście. (W każdym razie tak naucza Rebe Allfred. Słuchaj Allfreda, a na
pewno ktoś na tym dobrze wyjdzie.)

Wydaje się jednak, że może być to również oznaka utraty nadziei na zmiany,
zaspokojenia ciekawości, a także w końcu pewnej wybredności
estetyczno-intelektualnej i braku hipokryzji. Chociaż przecież, zamiast
plonka, można by jego posty oznaczyć kolorem białym. Czy to nie przednia
myśl? Jak myślisz?

Saulo

1. Data: 2002-11-18 22:52:12

Od: "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo <a...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:arbqg2$mod$...@n...tpi.pl...

> Oczewiście. (W każdym razie tak naucza Rebe Allfred. Słuchaj Allfreda, a
na
> pewno ktoś na tym dobrze wyjdzie.)

nie znam człowieka
;-)

> [...]
> estetyczno-intelektualnej i braku hipokryzji. Chociaż przecież, zamiast
> plonka, można by jego posty oznaczyć kolorem białym. Czy to nie przednia

oznaka braku hipokryzji?
niezbyt jasne jak dla mnie.
co do białego - na razie się wstrzymam ;-)
dystans - to moja perspektywa.

1. Data: 2002-11-18 23:09:06

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ziutecznik wrote:
[cut]
> [...]

i słusznie, zupełnie się też nie sugeruj moim najeżdżaniem na
"Bogu-ducha-winnego" Tren R

[brak hipokryzji? no bo wyobraźmy sobie, że ktoś ma o tekstach Trena
zbliżoną opinię do mojej, nie czyta ich, albo zajrzy i oka nie zatrzyma, ale
go nie plonkuje, bo plonkowanie jest be - to byłaby dla mnie hipokryzja]

pytasz, dlaczego się czepiam Trenera?

a bo widzisz, ja jestem strasznie nieszczęśliwy i nie mogę znieść cudzego
szczęścia

więc postanowiłem zawziąć się na wszystkich szczęście okazujących w sposób
wywołujący

najtęższe głowy już mnie tutaj rozgryzły
więc nie pozostaje mi nic innego
jak przyjąć to za swoją opinię :-)

saulo

ps: pyzol - przyznanie się do przesady w jednej wypowiedzi, nie unieważnia
wymowy całości pozostałych opinii, ani pewnych opinii szczegółowych

eve - zob. tresc postu do ziutecznika

ziutecznik - sorry, ze tutaj o tym pisze, ale tak mnie naszlo i tu juz
zostane

kis - wiedziałem, że mamy zbliżony stosunek do sprawiedliwości i uczciwości,
ale dobrze sie o tym przekonac

patix - oczywiste i jednoznaczne to niekoniecznie, ale...

alffred - no comments

marsel - jak zwykle mnie rozweseliles

a teraz saulo mówi wam dobranoc i postara się walczyć z uzależnieniem od
usenetu

1. Data: 2002-11-18 23:18:21

Od: "Vell Who Tell" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

HMMM :-) JA ZAPRASZAM...ale ja tez jestem nowa...aha... - nie zapytałam czy
sie mogę dosiąść ! podpadłam tren Rowi ;) zaopatrze sie jutro w muchozol :)
Pozdrawiam Ziutecznik :)

1. Data: 2002-11-19 01:13:07

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl>
> czytam sobie tę grupę juz od jakiegos czasu
> czy mogę się dosiąść..? ;-)
>
> trochę przeraża mnie tren R .. zje mnie?!
> ;-)

Witaj!
I co tak niepewnie? :-)

--
spider.
s...@n...li.lo.pl

Aparaty do badan psychotechnicznych
Wpływ jedzenia na nastrój, czyli:"to ja prosiacek, pomocy, pomocy"
asertywność w transporcie
Psychologia lekarzy
Re: fenomen manipulacji