czesc!

61. Data: 2011-08-09 17:01:38

Temat: Re: czesc!
Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pare twoich pań poszło na bezrobocie, wez małgosie za burdelmamę i otwórz
prywatna agencje, bedziesz miał zajęcie

62. Data: 2011-08-09 18:32:54

Od: "narciasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"oxana", zbedny dodatek do pizdy.

63. Data: 2011-08-09 19:49:51

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-05 16:09, kiwiko pisze:

> ok, to może już za długo się do tego przymierzasz?
>
> kiwiko

Do czego? Nikogo nie zamierzam zastępować, zresztą nie potrafiłbym
zastąpić takich userów jak Ikselka, Panslav czy glob, albo Chiron.

64. Data: 2011-08-10 14:55:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Do czego? Nikogo nie zamierzam zastępować, zresztą nie potrafiłbym
> zastąpić takich userów jak Ikselka, Panslav czy glob, albo Chiron.

co to som usery?

65. Data: 2011-08-10 15:35:04

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Do czego? Nikogo nie zamierzam zastępować, zresztą nie potrafiłbym
> zastąpić takich userów jak Ikselka, Panslav czy glob, albo Chiron.

nie miałabym odwagi niczego takiego Ci sugerować,
ale jak zaczniesz częściej tutaj bywać poziom podniesiesz na pewno :)

kiwiko

66. Data: 2011-08-10 16:21:09

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 17:35, kiwiko pisze:
> U?ytkownik "jadry?"<a...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

> nie mia?abym odwagi niczego takiego Ci sugerowa?,
> ale jak zaczniesz cz?ciej tutaj bywa? poziom podniesiesz na pewno :)

Przed dalszą dyskusją proponuję sprawdzić sprawdzić, czy Jadryś odróżnia
pion od poziomu.

michał

67. Data: 2011-08-10 17:01:43

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 18:21, michał pisze:

> Przed dalszą dyskusją proponuję sprawdzić sprawdzić, czy Jadryś
> odróżnia pion od poziomu.

I odezwał się cały Michał. Michał ze swoim zwichrowanym pojmowaniem
znaczenia kreatywny...

68. Data: 2011-08-10 17:01:50

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie miałabym odwagi niczego takiego Ci sugerować,
> ale jak zaczniesz częściej tutaj bywać poziom podniesiesz na pewno :)

E tam, żartujesz sobie ze mnie i tyle...

69. Data: 2011-08-10 17:02:16

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 16:55, Ghost pisze:

> co to som usery?

Usery, Userzy czy Userowie to w slangu usenetowym (z angielskiego) osoby
udzielajace się czynnie na grupach dyskusyjnych. Mam nadzieję że
zaspokoiłem Twoją ciekawość.

70. Data: 2011-08-10 18:41:06

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam, żartujesz sobie ze mnie i tyle...

e tam, czekam, aż zaczniesz się uśmiechać ;)

kiwiko

Wspomnienia i schizofrenia
coś na temat sex-u
Ankieta psychologiczna
OT-Antropogeneza w prawdziwym zwierciadle.
[OT] Przyziemnie - pralka się zepsuła