częśći do młynka-gdzie?`

1. Data: 2006-03-22 16:34:41

Temat: częśći do młynka-gdzie?`
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dostałam w prezencie młynek ręczny do pieprzu "berghoff", taki stalowy z
szybką do sprawdzania poziomu napełnienia, ale po roku uzywania starła sie
babka i kołnierz. Jestem zdegustowana bo myślałam że oni robia dobre rzeczy.
No ale do rzeczy.Ggdzie ja moge dostać takie częćci?

Kasia -Rzeszów

2. Data: 2006-03-24 09:27:58

Temat: Re: częśći do młynka-gdzie?`
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał(a):
> Jestem zdegustowana bo myślałam że oni robia dobre rzeczy.
> No ale do rzeczy.Ggdzie ja moge dostać takie częćci?
>
> Kasia -Rzeszów

Berghoff" nie robi części zamiennych, ale dziwne, że taka firma i
po roku młynek do niczego - może to podróba.

Janusz

Maslana ryba
olej sezamowy
O masle