czosnek chory

1. Data: 2008-02-17 08:32:01

Temat: czosnek chory
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpadłam na pomysł, nie koniecznie dobry,
posadzenia w szklarni czosnku w celu wyeliminowania chorób grzybowych.
I wydawało mi się że odniosłam sukces, ale do czasu gdy przykryłam dach
szklarni
agrowłókniną (robiłam taki eksperyment).
Byłam zła, gdy zobaczyłam jak na wszystkich czosnkach pojawia się rdzawy
nalot
Widać to tutaj http://picasaweb.google.pl/kkrycha/Czosnek_chory.

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2008-02-17 15:48:39

Temat: Re: czosnek chory
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Feb 2008 09:32:01 +0100, Krycha napisał(a):

> Wpadłam na pomysł, nie koniecznie dobry,
> posadzenia w szklarni czosnku w celu wyeliminowania chorób grzybowych.

No to sobie wprowadziłaś nowe grzybki (tych pewnie jeszcze w szklarni nie
miałaś w kolekcji) razem z czosnkiem.
Przesądy lub zasłyszane "rewelacje" to najrótsza droga do niepowodzeń w
ogrodnictwie.

3. Data: 2008-02-18 16:24:00

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byłam zła, gdy zobaczyłam jak na wszystkich czosnkach pojawia się rdzawy
> nalot
> Widać to tutaj http://picasaweb.google.pl/kkrycha/Czosnek_chory.

Bardzo ładne ecydiospory Puccinia porri

Pozdrawiam opryskowo
skryba
Ps. Amistar 250 SC

4. Data: 2008-02-18 20:59:44

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo ładne ecydiospory Puccinia porri
>
> Pozdrawiam opryskowo
> skryba
> Ps. Amistar 250 SC

Zastosuje. No i nie da się żyć bez oprysków.

Pozdrawiam Krycha.

caladium
Wertykulator z aeratorem czy bez ?
Cebule holenderskie - moge jeszcze posadzić ?
trociny - oddam
pila stihl ms 170