czosnek help

1. Data: 2004-02-22 08:31:35

Temat: Re: czosnek help
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smak likwiduje się jedząc zileloną pietruszkę, natkę.Działa.

Hanuś

1. Data: 2004-02-26 08:23:34

Temat: czosnek help
Od: "nicolla" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-02-26 08:34:09

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-22 09:31, Użytkownik Hanuś napisał:

> Smak likwiduje się jedząc zileloną pietruszkę, natkę.Działa.

Albo tabletki z sokiem z pietruszki, Herbapol, jakieś 3-4 zł bodajże, w
aptekach dostępne. Osobiście nie cierpię pietruszki i za karę bym nie zjadła
samej natki, a już tych zimowych zdechlaków to w ogóle palcem nie tknę. W
tym konkretnym wypadku wolę tabletki =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-26 08:35:59

Od: "P!k@chu" <pikachu=WYTNIJ=TO@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kiedys wciagnelam na raz cala cytryne, oczywiscie z cukrem. Pomoglo w ten
sposob, ze problem zniknal:)

P!k@chu

1. Data: 2004-02-26 08:46:16

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

nicolla wrote:
> zjadlam dzis na sniadania bulki posmarowane czosnkiem,jak zlikwidowac
> zapach i smak czosnku?wieczorem mam randke help :(

hmmm, w zasadzie juz teraz nie pomoze nic ;-(
sprobuj zuc zielona pietruszke, jesli taka masz, sa w aptece tablekti z
pietruszki.
A najlepiej umowic sie na randke na jakies danie z czosnkiem , chlopak zje,
to nie poczuje od ciebie.
No coz, moze glupia rada, ale niestety zapachu do wieczora nie pozbedziesz
sie do konca.Hafsa

1. Data: 2004-02-26 08:49:40

Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> to nie poczuje od ciebie.
hehe dobra rada :) ale niestety juz sie umowilam do kina,chyba ze kupie chipsy
czosnkowe o ile takie sa hehe:) narazie siedze w pracy z cytrynowa guma do
zucia potem polece do apteki po te tabletki z pietruszki :)pozdrowionka

1. Data: 2004-02-26 09:18:46

Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czosnkowe o ile takie sa hehe:) narazie siedze w pracy z cytrynowa guma do
> zucia potem polece do apteki po te tabletki z pietruszki :)

Moja babcia stosuje zwykłe kwaśne jabłko (prócz pietruszki, ma sie
rozumieć). Wcina po czosnku i twierdzi, że doskonale niweluje nieprzyjemne
aromaty.

--
Csirke [at] poczta.onet.pl
Wirtulana podróż po Wegrzech? Tak!

1. Data: 2004-02-26 09:34:07

Od: "Mania" <mania_bmw4(usun to)@acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nicolla" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
: zjadlam dzis na sniadania bulki posmarowane czosnkiem,jak zlikwidowac
zapach i
: smak czosnku?wieczorem mam randke help :(
:
:Nie pamietam kto mi to radzil ale pomagalo :
zjedz pare ziarenek kawy , nie koniecznie je polykajac ale pozuc troszke

-=Mania=-
Wawa - Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2004-02-26 09:35:26

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:

> [...]
> :Nie pamietam kto mi to radzil ale pomagalo :
> zjedz pare ziarenek kawy , nie koniecznie je polykajac ale pozuc troszke

..albo lyzeczke mielonej, tez dziala :-)

:-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-02-26 09:47:44

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nicolla" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> zjadlam dzis na sniadania bulki posmarowane czosnkiem,jak zlikwidowac
zapach i
> smak czosnku?wieczorem mam randke help :(

A na przyszlosc polecam podczas krojenia czosnku usuwac z niego "serce" tzn.
ten taki srodeczek, co jest w zabku. Zapach jest duuuzo mniejszy i szybko
znika...

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

GlissKur - Kraków