czosnek niedzwiedzi - reaktywacja

1. Data: 2007-03-25 23:31:51

Temat: czosnek niedzwiedzi - reaktywacja
Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

niedawno byl watek o w/w. bylo to o tyle odkrywcze, ze juz wiem co za
zielsko porasta mi pol dzialki ;-)

wspomniano o marynowaniu i kiszeniu... nie udalo mi sie wyguglic konkretnych
przepisow, wiec moze ktos poratuje....
Co mozna z tym zrobis dobrego?

Alex.

2. Data: 2007-03-26 08:12:42

Temat: Re: czosnek niedzwiedzi - reaktywacja
Od: "psychogirl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co mozna z tym zrobis dobrego?

Też nie znam innych przepisów, ale wiem, że jajecznica na czosnku
niedźwiedzim jest rewelacyjna.
pozdrawiam
psycho

3. Data: 2007-03-26 08:20:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"psychogirl" <p...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Też nie znam innych przepisów, ale wiem, że jajecznica na czosnku
> [...]

Wsxchody zimowego juz powinny w gruncie już się pojawić - szklarniowy
szczypior czosnkowy też - ten sklepach warzywnych. Ja używam szczypioru
czosnkowego do mizerii z ogórków. Lub sałatki z ogórków i pomidorów - ale
nie na zasadzie wyłączności...
Prócz tego jest normalny szczypiorek, koperek zielony i trochę pietruszki...
Oczywiście porządna śmietana - przynajmniej 36%...

4. Data: 2007-03-26 08:39:12

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zielsko porasta mi pol dzialki ;-)
>
> wspomniano o marynowaniu i kiszeniu... nie udalo mi sie wyguglic

kiszenie..nic prościejszego..łycha dobrej soli na litr przegotowanej wody w
tych temperarurach co je mamy aktualnie w mieszkaniach to należy poczekać
3-4 dni az płyn bedzie mętny i kwaskowy a potem do lodówki z całym interesem
zeby nie zrobiło sie za bardzo ukiszone co przy delikatniejszych produktach
za dobre nie jest....a potem jazda :))

Marek

5. Data: 2007-03-26 08:49:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> wrote
in message news:eu812d$1t8$1@news.lublin.pl...

> [...]
interesem
> zeby nie zrobiło sie za bardzo ukiszone co przy delikatniejszych

A ogólnie - można kisić z ogórkami i papryką.

Swoją drogą - jest dobra książka;
http://www.luczaj.com/wiosenne.htm
http://www.luczaj.com/autor.htm

6. Data: 2007-03-26 17:20:31

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A ogólnie - można kisić z ogórkami i papryką.

Pewnie można, ale sezon na czosnek niedźwiedzi własnie trwa i skończy się w
połowie maja zanim pojawią się ogórki gruntowe czy paryka. U niemców 15 dk
czosnku niedźwiedziego kosztuje 1 &#8364;, nie wiem po co o tym pisze ale co tam,
niech będzie.

7. Data: 2007-03-27 11:28:26

Od: czonek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex D. B. napisał(a):
> [...]
>
> wspomniano o marynowaniu i kiszeniu... nie udalo mi sie wyguglic
> konkretnych przepisow, wiec moze ktos poratuje....

Spróbuj zrobić z czosnkiem niedźwiedzim te potrawy które zazwyczaj
robisz ze szpinakiem lub ze szpinaku. Ręczę że nie będzie to tylko
zwykłe awaryjne zastąpienie jednego składnika innym. Potrawy nabiorą
zupełnie innego charakteru i smaku - ostrzegam czasami dziwnego.

8. Data: 2007-03-27 17:58:21

Od: Profesor Szambo <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

CZOSNEK NIE ZWIEDZI BO FURTKA BYLA ZAMKNIETA

psychogirl wrote:

> Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Też nie znam innych przepisów, ale wiem, że jajecznica na czosnku
> [...]

Biała rzodkiew
CZY...
CZY...
Re: Zioła Podlewanie