cztery pory roku - oceniam

1. Data: 2003-07-03 07:58:05

Temat: cztery pory roku - oceniam
Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam wczoraj w Rossmanie 2 balsamy do ciala firmy Cztery pory roku: jeden
w piance, drugi brazujacy w tubie. Kazdy za 4,99 zl, wielkie opakowania.
Pianka fajnie sie wchlania, jest leciutka (jak to bywa w przypadku pianki;),
wszystko super gdyby nie ten ostry zapach...pachnie az do przesady kwiatami.
Osobiscie zapach ten nie przypadl mi do gustu. Dodam, ze kupilam pianke z
mleczkiem migdalowym, myslalam wiec, ze bedzie pachniec migdalowo, a tu te
kwiaty...ale i tak bede uzywac i szybko wychodzic na zewnatrz, zeby zapach
szybciej wyparowal:))
Co do balsamu brazujacego: zapach fajny, nie natretny, konsystencja tez
fajniutka, dobrze sie rozprowadza. Co do brazowienia, to to nie zauwazylam
az tak wyraznych efektow jak np. przy Sopocie Ziai. Mysle, ze ten balsam
sprawdzi sie przy karnacjach typowo bialych, dla dziewczyn, dla ktorych
Sopot jest za mocny. Ja uzylam go w polaczeniu z Sopotem, zeby lepiej sie
wszystko rozsmarowalo...i wyszlo super.

Pozdrawiam z Wroclawia
Magda

1. Data: 2003-07-03 15:02:56

Temat: Re: cztery pory roku - oceniam
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

ja kupiłam z biała herbatą. Jak dla mnie pachnie super.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-03 15:34:13

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:

> ja kupiłam z biała herbatą. Jak dla mnie pachnie super.

potwierdzam. jest mily i nienachalny.

limonka czeka w kolejce.

xx.

1. Data: 2003-07-03 17:32:56

Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisała

> ja kupiłam z biała herbatą. Jak dla mnie pachnie super.

A ja uwielbialm ten z platkow rozy, swietnie nawilza i jeszcze lepiej
pachnie. Idealny na przegrzana slonkiem skore ;)

V.

1. Data: 2003-07-03 20:36:11

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kupilam wczoraj w Rossmanie 2 balsamy do ciala firmy Cztery pory roku:
jeden
> w piance, drugi brazujacy w tubie. >
> Pozdrawiam z Wroclawia
> Magda

Pianka super. Na pewno kupię całą butelkę (bo kupiłam małą butleczkę jako
gratis razem z balsamem). Ale balsam brązujący mi osobiście niezbyt przypadł
do gustu, przede wszyskim dlatego, że mocno brudzi bieliznę. Nawet jak długo
czekałam się wchłonął (zaleca to instrukcja), to i tak bielizna była brudna.
Ale kolor widać od razu (przynajmniej u mnie), nie działa jak Sopot, po
którym skóra brązowieje po kilku godzinach, raczej jak fluid, który nadaje
kolor od razu (pewnie właśnie dlatego jest taki brudzący). Ogólnie nie
polecam, choć muszę przyznać, że wygładza skórę.
Elwira

Prosze o pomoc - ?lubny k?opot z dobr? fryzur? i makija?em
włosy przetłuszczające się- co robić?
FACTORY MODELS
yr
dobry fryzjer