czuje się

1. Data: 2000-02-20 01:25:38

Temat: czuje się
Od: "Grzesiek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czuje sie bardzo samotny, znam duzo ludzi i
mam wielu znajomych, ale brakuje mi spotkania z osoba
, kobieta, spotkania intymnego, nie wiem juz jak i co robic, bo mam
wrazenie, ze kobiety boja sie wzajemnosci, a moze od razu w spotkaniu widza
jakies zobowiazania, moze glupie to jest ale chetnie , wresz bardzo chetnie
poznam kobiete dojzala, smiala i bez zbytnich iluzji, pisze tak do kogos kto
wie jak bardzo czasami jest bycie sam byciem absurdalnym, ja mam 25 lat i
nie jestem brzydki....a ni przystojny, ale nie robie nikogo w h..., milo mi
bedzie dostac chodzby milego e-maila:)
s...@g...pl

1. Data: 2000-02-20 11:35:19

Temat: Re: czuje się
Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>, kobieta, spotkania intymnego, nie wiem juz jak i co robic, bo mam
>wrazenie, ze kobiety boja sie wzajemnosci, a moze od razu w spotkaniu widza

Chlopak, wprawdzie mozna zrozumiec pobudki i przyczyny napisania tego listu,
ale naprawde sadzisz, ze jakies niewyzyte baby od razu beda chcialy
skorzystac?
Moze wybrales zla grupe na ten tekst, bo przeciez wyraznie okresliles, ze
nie chodzi Ci o zwiazek, ani przyjazn, a tylko o seks.
Sa chyba jakies sex-grupy, moze tam.
Wszystko sprawa nastawienia - gdybys poczytal tu troche, to zobaczylbys, ze
tu duzo sie pisze o milosci. Dla bywalcow tej grupy jest bardzo wazna.
Sex pewnie tez, ale tak na zasadzie kontraktu, jaki proponujesz (daje cialko
i ochote, ale bez zobowiazan), chyba mniej atrakcyjny.
I tak wogole, to taka propozycja jest troche obrazliwa.
Chyba do zaaprobowania tylko przez prymitywniejsze osobniczki. IMHO.
Bozena
KUbus Fatalista

1. Data: 2000-02-20 14:23:40

Od: "Grzesiek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<88oj7o$4hm$1@helios.man.lublin.pl>...

1. Data: 2000-02-20 17:14:45

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzesiek" <s...@g...pl> wrote in message
> Sprostuje twoj tekst Fatalisto, nie chodzi mi o sex, intymne spotkania to
> nie tylko sex czlowieku.
> Szkoda ze slowo intymnosc tylko tak ci sie kojarzy, i tak ubogo
kojarzysz:)

Ojej. Mocne slowa. Pozwolcie ze sie wtrace, bo jakos jeszcze nie ma
odpowiedzi na tego posta.
W pierwszym odruchu skojarzylo mi sie to samo co Kubusiowi (?? kurcze jak to
sie odmienia :-) w rodzaju zenskim?, whatever)
Ale jak czytalem odpowiedz juz wiedzialem, ze to nie do konca to.
Brakuje ci chwil gdzie moglbys sie wykazac swoja meskoscia (ok, moze
nienajlepiej brzmi) ale moim zdaniem brakuje ci chwil, gdzie jestes ty ona,
ty - rycerz w blyszczacej zbroi, ona - niewiasta, dla ktorej rycerz jest
kims wyjatkowym.
IMHO masz wiele wspanialych planow na taki wieczor, albo i popoludnie, ale
niestety dla ciebie pozostaja one tylko w twojej glowie.
Moja rada? Pozwol zyciu toczyc sie swoim trybem. Nie musisz przeciez za
wszelka cene realizowac tych pomyslow jak najszybciej. "Jest czas siewu i
czas zbiorow" Wszystko ma swoj czas. Ciesz sie tym co masz. Czemu nie. Moze
potem to co teraz posiadasz i w czym upatrujesz swojej kleski, kiedys bedzie
tylko wspomnieniem za ktorym bedziesz tesknil........
Mam nadzieje ze zrozumiales te pokrecone intencje....

Z pajenczym pozdrowieniem

Pajonk Hfat

1. Data: 2000-02-20 23:08:59

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiek napisał(a) w wiadomości: ...

>Kubus Fatalista napisał(a) w wiadomości:
><88oj7o$4hm$1@helios.man.lublin.pl>...

"Chetnie poznam kobiete dojrzala, smiala i bez zbytnich iluzji"
Czy to cytat z mojej wyobrazni, czy Twojego listu?
A poza tym, usmiecham sie......
Domyslac sie mozna roznych rzeczy, ale tutaj miejsca na zbyt duzo domyslow
nie zostawiles.
Bozena
Kubus Fatalista

1. Data: 2000-02-21 10:03:50

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista napisał(a) w wiadomości:
<88proj$q64$1@helios.man.lublin.pl>...

(ciach, ciach
>Domyslac sie mozna roznych rzeczy, ale tutaj miejsca na zbyt duzo domyslow
>nie zostawiles.
>Bozena
>Kubus Fatalista

Kubuś się wkurzył, i IMHO - dobrze, bo intencje p. Grześka oczywiste były
dla czytających od razu.
Grzesiu - popraw się i nie zamylaj ;)
Moncia

1. Data: 2000-02-21 19:48:34

Od: "Grzesiek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moncia napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>Moncia
>Mało kto chyba wie kto to jest czowiek zdesperowany, ok, przyznam ze mozna
bylo to tak zinterpretowac alechodzi mi o ogolna potrzebe zwiazku opartrgo
nie tylko na luzku ale przedewszystkim na uczuciu
jesli mnie ktos zle zrozumial, to chyba teraz ma wyjasnione:)
pozatym zawsze mozna sie przekonac osobiscie jakie to mialem straszne
intencje.
Pozdrawiam ,
szczegolnie Bozenke:)

1. Data: 2000-02-21 19:56:34

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Grzesiek" <s...@g...pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

> [...]

Malo wiesz chyba o ludziach.

>ok, przyznam ze mozna
>bylo to tak zinterpretowac alechodzi mi o ogolna potrzebe zwiazku opartrgo
>nie tylko na luzku
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Achh.. wiec najpierw tak czy tak lozko...

Wiec jedyne co mi pozostaje to ustawic
FUT -> pl.soc.seks.towarzyskie, co tez czynie.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... You'll never walk alone with schizophrenia.

1. Data: 2000-02-21 19:58:34

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

Malo wiesz chyba o ludziach.

>ok, przyznam ze mozna
>bylo to tak zinterpretowac alechodzi mi o ogolna potrzebe zwiazku opartrgo
>nie tylko na luzku
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Achh.. wiec najpierw tak czy tak lozko na poczatku ?

Wiec jedyne co mi pozostaje to ustawic
FUT -> pl.soc.seks.towarzyskie, co tez czynie.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...There is a difference between an open mind and a hole in the head.

1. Data: 2000-02-21 21:31:00

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jesli mnie ktos zle zrozumial, to chyba teraz ma wyjasnione:)
>pozatym zawsze mozna sie przekonac osobiscie jakie to mialem straszne

A, dzieki....
Ale miales okazje sie przekonac, ze delikatnosc w tej materii jest
wskazana. Ze ta "kawa na lawe", moze byc zle odebrana i w efekcie zamiast
przychylnosci zbierasz w najlepszym razie zdziwienie. Czy aby nie to jest
przyczyna Twoich nieudanych kontaktow z plcia przeciwna?
I niecierpliwosc tez niewskazana. Szczegolnie, jesli chodzi Ci o cos wiecej,
niz lozko.
Pozdrawiam
Bozena
Kubus Fatalista
Ps.
Wlasciwie bylam pewna, ze to nieporozumienie :-).

cóż za los....
Szkoła Kofoeda
Przeklenstwa
Re: gdzie jesteście?