czuje sie coraz gorzej

21. Data: 2005-07-25 22:18:10

Temat: Re: czuje sie coraz gorzej
Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Jul 2005 21:22:06 +0000 (UTC), " Himera"
<h...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

>zycie zakonne to nie dla mnie zbyt wiele pokus czycha za rogiem, bylabym
>chyba najbardziej grzeszna zakonnica na swiecie.
>
>potrzebuje kopa, potrzebuje aby ktos mna potrzachnal, wychlastal po twarzy i
>powiedzial abym sie obudzila.

Upadła kurwo wstan i nie grzesz wiecej!

Problemy ludzi wynikaja z nich samych, choc sa wyjatki, otworz sie na
miłosc, badz prosta, miej serce, jak nie wyjdzie i tak zyskujesz.

22. Data: 2005-07-25 22:34:43

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saliconte <q...@o...pl> napisał(a):

> Upadła kurwo wstan i nie grzesz wiecej!

nie krzycz na swoja mame.

nie o takiego kopa mi chodzilo matole.

> Problemy ludzi wynikaja z nich samych, choc sa wyjatki, otworz sie na
> miłosc, badz prosta, miej serce, jak nie wyjdzie i tak zyskujesz.

takie gadanie splywa po mnie jak...

23. Data: 2005-07-25 22:57:14

Od: Saliconte <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nie krzycz na swoja mame.
>

>nie o takiego kopa mi chodzilo matole.

>takie gadanie splywa po mnie jak...

plonk kretynko

24. Data: 2005-07-25 23:04:41

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saliconte <q...@o...pl> napisał(a):

> plonk kretynko

no kurwa zeby cie tak piorun zajebal.

plonk'a mi dal buahahaha.

25. Data: 2005-07-26 07:52:16

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <H...@w...pl> napisał w wiadomości

> coraz gorzej i gorzej.
> to jakies pieklo.

Ty to się umiesz samonakręcać ...

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

26. Data: 2005-07-26 08:06:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera:
> Boze jesli naprawde mnie kochasz, zabierzesz mnie.

Nie umiesz/potrafisz prosic.
Na tym m.in. polega twoj problem.

--
Czarek

27. Data: 2005-07-26 12:58:31

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał(a):
> Ja jednak nie do końca się z tym zgadzam. Czasem rzeczywiście jest tak, że
> mamy "doła", chandrę i niby jest to silniejsze od nas - choć tak naprawdę
> możemy je pokonać. Tyle już się o tym napisałam, że więcej mi się nie
> chce...
> Nietoperek

No Tak, wyjść na słoneczko, jakiś wysiłek siłowy, jeśli to przez jakieś
niepowodzenie to zrobić coś małego w czym osiągnie się sukces i broń
boże nie zadręczać się, bo to strata czasu myśleć w stylu "oh, ja tego
nie zrobiłem, co by było gdyby było inaczej" a lepiej zrobić inaczej i
się przekonać.

Jak już mi się nie chce jestem wkurzony i ktoś podchodzi a ja mówię "nie
chce mi się z Tobą gadać", a on mi zaczyna nawijać jak to nie wolno się
użalać i zamiast pocieszenia odbieram to "jaki to ja zły i źle robię" to
mam takie uczucia że zaraz bym go pierdolnął.

28. Data: 2005-07-26 15:17:58

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera; <dc3pe3$fbh$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]

> takie gadanie splywa po mnie jak...

Sama widzisz, że nie masz czego szukać via net. Co najwyżej ktoś Tobą
potrząśnie słownie, Twój mózg obrobi tekst i pośle kopa dalej, a reszta
mózgu obrazi się nie na czynnik zewnętrzny a na ośrodek mowy. ;)

Flyer

29. Data: 2005-07-26 17:22:30

Od: " himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> potrząśnie słownie, Twój mózg obrobi tekst i pośle kopa dalej, a reszta
> mózgu obrazi się nie na czynnik zewnętrzny a na ośrodek mowy. ;)

na necie to ja jestem aby dzialac wam na nerwy:)

muah!

30. Data: 2005-07-26 17:23:18

Od: " himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> Himera:
>
> Nie umiesz/potrafisz prosic.

no to faky bo dalej pelzam po tym swiecie.
> Na tym m.in. polega twoj problem.

myslisz ze na tym?

Poranna lekkosc bytu
Liczba bestii ;) 666