czy Pani moze sie az tak pomylic?

11. Data: 2006-01-17 16:55:02

Temat: Re: czy Pani moze sie az tak pomylic?
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:43ccfa88@news.home.net.pl...

> Dla pewności. Nauczycielka nauczania początkowego skierowała dziecko
> na badania dys i terapię BEZ Twojej wiedzy i zgody?

Na terapie go wysłała wczesniej, nastepnie na zebraniu zapytała czy
zgadzam sie na badanie.Słowem jednak nie wspomniała, ze moje dziecko juz
maszeruje na zajecia.Po tygodniu dopytywałam sie co z tym badaniem, a
ona ze nie wiem, bo juz sie zdala na specjalistów!Kurza noga, ja nie
potrafie zrozumiec jak mozna miec watpliwosci i nie byc ciekawym wyniu
badania;-(

> No to zonk. Tudzież ostre bęcki. Przypomnij tej...
> niedokońcazorientowanej sierocie, że o uczestnictwie w badaniach,
> rewalidacji, kółkach zainteresowań i sksach decyduje rodzic, nie
> wychowawca klasy. Szkoła kieruje, ale to rodzic idzie z dzieckiem
> (albo nie), otrzymuje opinię i jak nie chce, to nawet nie musi jej
> szkole przedstawiać Jak chcesz zrobić awanturę, to jesteś w prawie.

Zrobiłam afere, to powiedziala, ze jej przykro, ze poszłam do Dyrektorki
.Przykro, dobre sobie...

Gosia

12. Data: 2006-01-17 16:55:37

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:1v7thyn65xqwb$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.go
v...

> Posyłaj, będziesz miała więcej czasu dla siebie.

Lipa, chodzi w czasie zajec;-(

Gosiaq

13. Data: 2006-01-17 16:57:09

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy dziecku to moze zaszkodzic? czy tylko pomoc?
> bo jesli nie "szkodzi" to co Tobie to szkodzi? skoro
> dziecko juz chodzi tam 4 miesiace i nie narzeka zanczy, ze
> strasznie tam nie jest, a ma przynajmniej "zajecia dodatkowe"
> przy ktorych Ty nie spedzasz czasu a ktos kto sie na tym zna.

Mam wątpliwosci, bo zajecia sa w czasie lekcji;-(Ostatnio opuscił
sprawdzian i musiał nadrabiac

Gosia

14. Data: 2006-01-17 17:08:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message

(...)
> Tylko widzisz - wyobraź sobie taką sytuację... kilka czwórek i piątek z
> klasówek np. z historii, a potem trzy pod rząd tróje z minusem za stan
> zeszytu, niechlujne i nieczytelne prace domowe i notatki.

dla mnie totalne nieporozumienie z ocenianiem dzieci, a wlasciwie
juz mlodziezy, z tego jak prowadza notatki. to przeciez dziecinada ze
strony nauczyciela. w koncu zeszyt, naotatki, maja sluzyc uczniowi. to zadna
"wiedza", zeby mogla byc oceniana. co do prac domowych- to moze powinny
byc drukowane, skoro pani odczytac nie moze.

Albo dzieciak
> pisze świetne, naprawdę świetne, teksty z polskiego za które ma obniżone
> oceny z powodu ortografii. Na matmie dostaje piątki za udział w lekcji,
> nie
> ma dla niego zadań nierozwiązywalnych, a na klasówce dostaje 3 albo 4, bo
> co
> prawda rozumuje właściwie, ale krzywo słupki napisał i obliczenia mu źle
> wychodzą. Normalne? No, nie bardzo.

akurat w tym srednio sie zgadzam, ze nie za bardzo normalne. z matmy akurat
jesli zle slupki podpisze to nijak Pani ma mu dac 5 skoro wynik wyszedl zly.
moja corka pisala podobnie, pisala niechlujnie, moze i to jakas forma
dysgrafii, nei wiem, nikt ja nie zbadal w tym wzgledzie. ale dostwala
obnizone
stopnie i imo zasluzenie (bo czy dysgrafia to niechlujne wpisywanie cyferek
w nieopdowiednie miejsca?)

iwon(k)a

15. Data: 2006-01-17 17:11:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message
(...)
> Mam wątpliwosci, bo zajecia sa w czasie lekcji;-(Ostatnio opuscił
> sprawdzian i musiał nadrabiac

a to co innego. dziwne to jakos, zeby zajecia takie kolidowaly z lekcjami.
nie moge sie odbywac bez tej kolizji???

iwon(k)a

16. Data: 2006-01-17 17:15:05

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to co innego. dziwne to jakos, zeby zajecia takie kolidowaly z
> lekcjami.
> nie moge sie odbywac bez tej kolizji???

A, licho ich wie.Ja to wredna jestem i mam swoja prywatna teorie, ze
sami sobie organizuja "pacjetów" bo poradnia, to "córka" prywatnej
szkoły Kacpra i pewnie dostaje jakies dofinansowanie za sztuki.Pitonie
sobie, ale wkurzenie mnie nadal trzyma...

Gosia

17. Data: 2006-01-17 17:15:07

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje
międzyludzkie napisał(a):

> Lipa, chodzi w czasie zajec;-(

Skandal!!!

puchaty

18. Data: 2006-01-17 17:19:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie organizuja "pacjetów" bo poradnia, to "córka" prywatnej szkoły
> Kacpra i pewnie dostaje jakies dofinansowanie za sztuki.Pitonie sobie, ale

nie dziwie sie. najbardziej mnie by wkurzylo zero informacji
dla rodzica, co sie z dzieckiem dzieje.

iwon(k)a

19. Data: 2006-01-17 17:20:26

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> akurat w tym srednio sie zgadzam, ze nie za bardzo normalne. z matmy
akurat
> jesli zle slupki podpisze to nijak Pani ma mu dac 5 skoro wynik wyszedl
zly.

No oczywiście, że nie może i nikt do pani pretensji nie ma, ani ja, ani
Adam, ale.... szkoda tak głupio punkty tracić.
Anka

20. Data: 2006-01-17 17:21:16

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" ...

> [...]
> sobie organizuja "pacjetów" bo poradnia, to "córka" prywatnej szkoły
> Kacpra i pewnie dostaje jakies dofinansowanie za sztuki.Pitonie sobie, ale

Właśnie miałam dokładnie o to zapytać, czy poradnia w szkole i czy szkoła
przypadkiem nie prywatna, bo Twoje odpowiedzi nijak nie pasowały do procedur
:)))
Imo nie pitonisz, chodzi o sztuki; jak w czasie zajęć lekcyjnych, to nawet
zgoda rodzica nie jest niezbędna (da się na siłę uzasadnić). Za to z
wynikami badań się zawiesili, bo one nie są do rąk własnych nauczyciela
przeznaczone, a wyłącznie dla oczu rodzica, teraz wszystko pasuje.

Jak traci lekcje, to zgłaszaj weto, co ma dzieciak mieć tyły, żeby poradnia
wyszła na swoje?

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

Tibia -- na prośbę dziecka
Muszę się pochwalić na pocieszenie dla innych mam
Kto widział, słyszał, czytał i zna ???
Znowu chcą nam na siłę "zrobić dobrze" :/
Gry komputerowe - 5 latek