czy Pani moze sie az tak pomylic?

21. Data: 2006-01-17 17:23:32

Temat: Re: czy Pani moze sie az tak pomylic?
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dqj8vd$ino$1@news.onet.pl...

> nie dziwie sie. najbardziej mnie by wkurzylo zero informacji
> dla rodzica, co sie z dzieckiem dzieje.

Dokładnie tak, a na dodatek mam wrazenie, ze dla nich jestem
nadwrazliwa matka, histeryczka, eeech

Gosia

22. Data: 2006-01-17 17:31:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote in message
(...)
> Imo nie pitonisz, chodzi o sztuki; jak w czasie zajęć lekcyjnych, to nawet
> zgoda rodzica nie jest niezbędna (da się na siłę uzasadnić).

boy, ale samowolka,

iwon(k)a

23. Data: 2006-01-17 17:37:16

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Za to z
> wynikami badań się zawiesili, bo one nie są do rąk własnych
> nauczyciela przeznaczone, a wyłącznie dla oczu rodzica, teraz wszystko
> pasuje.

Eee, burdel i tyle maja.Nie moge tylko zrozumiec wychowawczyni.Ja, na
jej miejscu byłabym ciekawa czy moje domysły sa słuszne.Pani Kacpra,
nauczycielka z 20 letnim doswiadczeniem, podobno swietny pedagog.

Gosia

24. Data: 2006-01-17 17:38:14

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisała:
[ciach]
> Wiem, ale do wczoraj bardzo sie denerwowałam.Moje dziecko chodziło na
> terapie pedagogiczną od 4 miesiecy, a ja nie miałam o tym zielonego
> pojecia!

Ten aspekt świadomie pominęłam, bo pisałaś, że już dym na ten temat
zrobiłaś (albo ja nadinterpretowuję). Dla mnie to nie do przyjęcia, żeby
nauczycielka działała za plecami rodziców w takiej sprawie. Od początku
kariery szkolnej mojego syna spotykałam się z informowaniem przez
nauczycieli o konieczności uczestniczenia dzieci w zajęciach
wyrównawczych lub przebadania w poradni.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

25. Data: 2006-01-17 17:40:18

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ten aspekt świadomie pominęłam, bo pisałaś, że już dym na ten temat
> zrobiłaś

Zrobiłam, zrobiłam:-)pewnie mnie tez by chetnie na terapie po nim
dały;-)

Gosia

26. Data: 2006-01-17 17:41:19

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jan 2006 13:28:53 +0100, Gosia Plitnik napisał(a):
>Moje dziecie lat 7, przez
> wychowawczynie zostało skierowane na badanie w kierunku dysleksji i
> terapie pedagogiczną, o czym dowiedziałam sie przez przypadek po 4
> miesiacach.

Bez zgody rodzica nie wolno posłać dziecka na badanie. Najpierw należy
zapytać o zgodę, a dopiero potem można zgłosić dziecko na badania.

--
Elżbieta

27. Data: 2006-01-17 17:44:03

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jan 2006 13:12:15 +0000 (UTC), Old Rena napisał(a):

> No, chyba że
> wychowaczyni prowadzi dla "swoich" dzieci dodatkowo jakieś zajęcia
> usprawniające umiejętność czytania, bo chce mieć ideały w klasie.

Bez zgody rodzica nie może.
--
Elżbieta

28. Data: 2006-01-17 17:45:28

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bez zgody rodzica nie wolno posłać dziecka na badanie. Najpierw należy
> zapytać o zgodę, a dopiero potem można zgłosić dziecko na badania.

O, badanie zapytali......tylko wczesniej juz na terapie chodził,

29. Data: 2006-01-17 17:49:13

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakim cudem??

Normalnie, był brany w czasie lekcji.

30. Data: 2006-01-17 17:49:38

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Jan 2006 17:34:22 +0100, Gosia Plitnik napisał(a):

> Wiem, ale do wczoraj bardzo sie denerwowałam.Moje dziecko chodziło na
> terapie pedagogiczną od 4 miesiecy, a ja nie miałam o tym zielonego
> pojecia!

Jakim cudem??
--
Elżbieta

Tibia -- na prośbę dziecka
Muszę się pochwalić na pocieszenie dla innych mam
Kto widział, słyszał, czytał i zna ???
Znowu chcą nam na siłę "zrobić dobrze" :/
Gry komputerowe - 5 latek